Kia Sportage: nová generace je na spadnutí (spy photos)

Po sérii nepříliš přesvědčivých fotografií zde máme alespoň trochu bližší pohled na novou generaci Kiy Sportage. Ta by se měla světu představit již v blízké budoucnosti. Pod její kapotou se objeví silnější dvoulitrový turbodiesel 2,0 CRDi s výkonem 135 kW/184 k, který bude možné kombinovat také se šestistupňovým automatem. Není pochyb o tom, že právě verze spalující naftu budou u nás nejpopulárnější - automobilka přitom nasadí pro pohon Sportage i benzínový šestiválec, zatím však nevíme, zda bude k dispozici jen pro USA, či nikoli.

Jen pro rekapitulaci, Kia vyslala model Sportage do světa v roce 1995 a nyní brázdí silnice její druhá generace (od roku 2005), která vyrostla ve všech rozměrech. Ta se postupně dočkala několika faceliftů, nyní je proto na řadě generace třetí. Více informací by měla automobilka uvolnit v blízké době.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Kia Sportage - konečně bližší pohled

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků