Kia Sorento: americký facelift

Korejské SUV Sorento aktuální generace se na trhu ještě ani neohřálo a už přichází první facelift. Ten je určen zatím pouze pro americký trh, ale dá se předpokládat, že časem se modernizace dočkají také evropská provedení.

Testy | Kia

Test Kia Sorento 2,2 CRDi: cesta z lesa

V případě Sorenta jde o poměrně decentní facelift, alespoň pokud se bavíme o exteriéru auta. Objevil se nový nárazník, přepracována byla také maska chladiče a za pozornost stojí osmnáctipalcová chromovaná kola, kterých se ale na našem trhu velmi pravděpodobně nedočkáme. Nově je automobil kompletně celý lakovaný. Dříve byly například lemy blatníků nenalakované.

Jak to bude s motorizacemi v Evropě, to je v tuto chvíli ještě velká neznámá. Američané mají k dispozici benzinový šestiválec o objemu 3,5 litru s maximálním výkonem 280 k a čtyřválec 2.4 l s technologií přímého vstřiku GDI. K nám zamíří určitě dva-dvojka CRDi, hovoří se ale o tom, že by tu stávající mohla vystřídat modernější jednotka určená pro nové ix45. Nechme se překvapit. 

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2010
Stav: 91 325 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2.497
Rok výroby: 2009
Stav: 161 478 km
Cena: 183 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 82 240 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků