Kia Rio po faceliftu: nové fotografie a více informací

O faceliftu jednoho z menších členů rodiny Kia jsme vás informovali již v létě, kdy se tento model dostal do prodejů na korejském trhu. Nyní se omlazená Kia Rio pomalu dostává i do střední Evropy a v této souvislosti se objevily i nové fotografie a několik doplňujících informací.

Jak jsme již avizovali, omlazení se týká jak verze hatchback, tak verze sedan, přičemž u druhé jmenované jsou stylistické změny o něco zřetelnější kvůli výraznější úpravě zadních partií. Nejpodstatnější změny se ale odehrály u obou karosářských variant na přídi, která byla upravena po vzoru ostatních modelů tak, aby mezi ně Rio zapadlo a nenarušovalo nový osobitý styl všech vozů značky.

Z hlediska technického se toho ovšem moc nezměnilo, benzínové agregáty jsou i nadále zastoupeny dvojicí 1,4 a 1,6 CVVT, zatímco vznětové jednotky reprezentuje 1,5 CRDi VGT. Velkých změn se nedočkáme ani u výbav, avšak zde nelze nezmínit lákavý standardní stupeň výbavy s označením LX zahrnující rádio s MP3 přehrávačem a USB portem, centrální zamykání, či elektrické ovládání předních a zadních oken.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek 
Kia Rio po facelifu pro modelový rok 2010
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků