Kia Pro_Cee’d v luxusní edici s označením „4“

Britský importér automobilů značky Kia připravil pro své příznivce omezenou sérii odvozenou od čerstvě faceliftovaného provedení třídveřového modelu Pro_Cee’d. Od svých sourozenců se liší řadou komfortních prvků ve standardní výbavě, ale také posíleným motorem. Je jím výkonnější verze nového turbodieselu 1,6 CRDi VGT, který ve standardním odladění dává 116 koní (85 kW), ale v provedení určeném pro Pro_Cee’d „4“ dosahuje výkonu 128 koní (94 kW). Díky tomu má zrychlit z klidu na 96 km/h za nějakých 10 s a dosáhnout rychlosti 196 km/h. Na avizovaný naftový „hot hatch" s výkonem až 183 koní (134 kW) si ale zřejmě ještě počkáme. Připomeňme, že teprve nedávno jsme vás informovali o špionážních snímcích zcela nové generace řady Kia Cee’d.

Na první pohled se Kia Pro_Cee’d „4“ vyznačuje sedmnáctipalcovými litými koly a zatmavením světlometů a zadních oken. Uvnitř si všimneme celokoženého černého čalounění s vyhříváním předních sedadel a koženým obšitím volantu. Ve výbavě najdeme také tempomat a v modelové řadě Cee’d zřejmě vůbec poprvé také plně vestavěnou navigační soustavu se sedmipalcovým dotykovým monitorem a projekcí signálu z couvací kamery. Kia Pro_Cee’d „4“ bude prodávána pouze ve Velké Británii, kde byla stanovena cena v přepočtu na 512 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia  Pro_Cee’d „4“, komfortní a posílená edice pro Anglii
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků