Kia Pro_Cee’d v luxusní edici s označením „4“

Britský importér automobilů značky Kia připravil pro své příznivce omezenou sérii odvozenou od čerstvě faceliftovaného provedení třídveřového modelu Pro_Cee’d. Od svých sourozenců se liší řadou komfortních prvků ve standardní výbavě, ale také posíleným motorem. Je jím výkonnější verze nového turbodieselu 1,6 CRDi VGT, který ve standardním odladění dává 116 koní (85 kW), ale v provedení určeném pro Pro_Cee’d „4“ dosahuje výkonu 128 koní (94 kW). Díky tomu má zrychlit z klidu na 96 km/h za nějakých 10 s a dosáhnout rychlosti 196 km/h. Na avizovaný naftový „hot hatch" s výkonem až 183 koní (134 kW) si ale zřejmě ještě počkáme. Připomeňme, že teprve nedávno jsme vás informovali o špionážních snímcích zcela nové generace řady Kia Cee’d.

Na první pohled se Kia Pro_Cee’d „4“ vyznačuje sedmnáctipalcovými litými koly a zatmavením světlometů a zadních oken. Uvnitř si všimneme celokoženého černého čalounění s vyhříváním předních sedadel a koženým obšitím volantu. Ve výbavě najdeme také tempomat a v modelové řadě Cee’d zřejmě vůbec poprvé také plně vestavěnou navigační soustavu se sedmipalcovým dotykovým monitorem a projekcí signálu z couvací kamery. Kia Pro_Cee’d „4“ bude prodávána pouze ve Velké Británii, kde byla stanovena cena v přepočtu na 512 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Kia  Pro_Cee’d „4“, komfortní a posílená edice pro Anglii
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Kia Carnival 2.902
Rok výroby: 2007
Stav: 167 077 km
Cena: 80 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2010
Stav: 91 313 km
Cena: 125 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků