Kia Pro_cee´d: připravena na 24 hodin na Nordschleife

Tento víkend je známý německý okruh kolem hradu Nürburg místem velikolepé události, čtyřiadvacetihodinového závodu cestovních vozidel. Letos se mezi závodící přidává i jihokorejská automobilka Kia, která nyní představila specifikace svého „vyslance“. Na startovní rošt poslala Kia svůj speciálně upravený hatch pro_Cee´d.

Pod kapotou se usídlil dvoulitrový vznětový čtyřválec s výkonem 138 koní při 4 000 ot./min. a maximálním točivým momentem 305 Nm v rozsahu 1 800 až 2 500 ot./min. Automobilka přizvukuje, že testování vozu probíhalo na různých Evropských okruzích a za různých povětrnostních podmínek, takže vůz je připraven pořádně „zatopit“ konkurenci.
 

Na závodě, kde vůz ujede přibližně 1 900 km, se budou střídat čtyři jezdci. Tým pozůstává ze zkušených italských jezdců, za volantem se bude střídat Gianni Bellani, Alberto Bergamaschi, Paolo Cechellero a seznam uzavírá Edo Varini.

Klepněte pro větší obrázek
Kia pro_Cee´d
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 156 872 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2013
Stav: 100 849 km
Cena: 180 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek