Kia Picanto dostala sportovní vzhled. Rychlý motor ale chybí

Kia představuje novou verzi svého nejmenšího modelu v nabídce. Picanto si nově můžete pořídit ve sportovní edici, která zařídí atraktivnější vzhled vašeho exempláře. Kromě toho přichází také některé prvky komfortní výbavy a Kia taktéž zmenšila u Picanta například poloměr otáčení.

Zajímavosti | Elektromobily | Auta z Číny | Kia

I malá Kia Picanto se dočkala čínské kopie. Je to elektromobil

Příplatkový sportovní paket stojí pět tisíc korun. Na Picanto přidá sportovní nárazníky a dvojitou koncovku výfuku. Kdo čeká nějaký zajímavější motor, ten se nedočká. K dispozici je stále litrový agregát nebo čtyřválec 1.25 CVVT. Nejrychlejší Picanto tak stále disponuje výkonem 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Testy | Srovnávací testy | Škoda | Hatchbacky | Mazda | Kia | Škoda Fabia

Mazda2 1.5 Skyactiv-G vs. Škoda Fabia 1.0 MPI vs. Kia Rio 1.25 CVVT

Kromě sportovních nárazníků si zájemci mohou dopřát také třeba navigaci, parkovací kameru, vyhřívaný volant nebo bezklíčkový přístup do auta. Picanto rovněž používá elektrický posilovač řízení. Mezi krajními polohami je nově 2,9 otáček (dříve 4,3) a celkový poloměr otáčení se zmenšil na 4,8 metru. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků