Kia Optima Hybrid: první jízdní dojmy

11 komentářů

Saiko
17. října • 11:13

V tomto ohledu nejvíc fandím japoncům... korejci jsou docela pozadu. Nicméně mám Optimu a jsem velice spokojený... viz. http://www.optima-kia.cz/... kde píšu o Optimě, kterou mám v garáži

Ondřej Matějka
13. října • 1:16

Bože to je zase hnus, kdy končeně Kia změní tu jejich ohavnou čelní masku? Vypadá to jak opasek Batmana. 3-[

Rox
14. října • 1:34

Netrep!

lazywriter
12. října • 16:19

Nechápu. Za stejnou cenu mám Passata CNG. Provoz pod korunu za kilometr, 150 koní, dojezd přes 400 km (na plyn a dalších 400 na benzín) a úroveň svezení někde úplně jinde.

Skyline
15. října • 10:14

Jakoze jedno z nejnezajimavejsich aut stredni tridy ma oproti Optime "uroven svezeni uplne nekde jinde"? Nebud na sebe tak zlej, zas o tolik horsi Prassat neni. ;-)

Saj
15. října • 9:32

Moc pěkné řešení...a rozumné

Martin
12. října • 16:10

Kdyby do toho dali 2.0 TDi se 125Kw a 1.8 TSI tak by to bylo lepší než jakési batérie...

Shimi
12. října • 13:45

Absolutně mi uniká smysl tohoto konkrétního modelu. "Hybrid", který svým způsobem hybridem ve skutečnosti není, páč tato technologie bude v reálných podmínkách pracovat jen sporadicky, a spotřeba testéra to jen potvrzuje, je o 150.000,- dražší než jeho nehybridní kolega s manuálem a o 100.000,- dražší než jeho nehybridní kolega s automatem. Takže pokud si tohoto "hybrida" potenciální kupec koupí v kontextu ekonomiky provozu, tak si o něm budu myslet své. To by udělal jen absolutní blb. Připlatit si 100.000,- za to, že budu mít v reálu o litr, a to kdo ví jestli, menší spotřebu na 100 km, nóó to už bych musel mít řádně vymatláno. Korejci budou muset v tomto směru ještě hodně zapracovat.P.S.: Mimochodem ten 100.000,- rozdíl v pořizovací ceně by se při litrovém rozdílu ve spotřebě smazal po ujetí krásných 300.000 km :-D No neber to za ty prachy.

Skyline
15. října • 10:20

Otazkou je, nakolik s tim pan redaktor umi jezdit, uvidime, za kolik s tim budou jezdit majitele (pokud si to teda nekdo koupi, zajimavejsi budou asi vysledky z USA, kde ma ale hybrid pokud vim 2.4 a ne 2.0). S hybridem se jezdi jinak, stejne jako se s ropou jezdi jinak nez s benzinem.Jinak smysl hybridu je samozrejme v budovani image a duvodem vzniku pak USA, kde lze s hybridem jezdit v HOV lane i kdyz jede clovek sam. Sice uz to nekde meli rusit, ale ve vetsine mest to tak funguje. Ze to na sebe vydela je pak vic, nez jasne - ne jen ve spotrebe, ale hlavne v uspore casu (a plynulejsi jizda = nizsi spotreba v kazdem pripade, v USA se jezdi jinak, nez u nas).

Vendelín
15. října • 16:17

To je taky srac.ka na entou. Hybrid, který nejvíc ušetří když popojíždí v koloně jezdí plynule, zatímco ostatní spalovací auta, která jsou nejeefektivnější když jedou plynule, stojí v koloně. Mají to v té eméricé dobře vymyšlené

Skyline
15. října • 17:34

Vsak on v te kolone nakonec skonci v centru mesta taky, akorat je tam diky HOV lane rychleji. Ze ostatni nechteji jezdit hybridem a/nebo aspon ve dvou (kdy uz muzes do HOV lane s cimkoliv) je spis vec uzivatelu, nemyslis?

Doporučujeme

Články odjinud