Dovedu ocenit kvalitu. Jsem proto zastáncem německych automobilu, hlavně VW koncernu, MB nebo BMW...Ovšem tahle Kia vypadá naprosto špičkově.
A neprotitiřečíš si tak trochu ? Když dokážeš ocenit kvalitu, tak proč proboha VW ? Vždyť co motor, to průser!1.2HTP - překakující řetěz (odrbaná konstrukce), 1.2TSI natahující se řetěz (nekvalitní materiál), 2.0TDI - praskající hlavy (nekvalitní materiál), 1.8TSI a 2.0TSI (opět svolávačka kvůli rozvodům) atd. V testu u konkurence problémy s vrzající palubovkou u Passatu atd.Bezpečnost posádky u Škodovky řešena vyloženě prasáckým způsobem, viz připájení kondíku do Roomsteru, aby prolezl přes crashtest.
Napříč každou automobilkou, a nejen automobilkou, se vyskytují různé dětské nemoci a vady.Obecně, rozumově, pocitově..ale kvalita VW je nepopiratelná....což se ukazuje hlavně po větší sumě najetých km nebo letech...
Jenže je rozdíl mezi dětskými nemocemi a vážnými vadami. VW silně šetří na kvalitě použitých dílů a materiálů, aby dosáhl většího zisku a až příliš často jde pod únosnou mez, viz vady které popsal PT.VW je kvalitní jen na pohled, tedy slícování palubovky, materiál použitý na palubovku apod. Místo kde VW šetří mnohem víc než konkurence je konstrukce (např. se u 1.2HTP vybodli na mechanický napínák a pak z toho měli průser s motory, které nevydželi ani 100tis km) a věci, které nejsou vidět.Krásným setkáním s "kvalitou" VW byla cesta do Chorvatska v 3 roky staré O I kdy při pokusu o elektrické stažení okna celé okno spadlo do dvěří a rozbilo se. Není nad to o víkendu v Chorvatsku hledat nové boční okno do Octavie. Dle vyjádření technika v servisu známý problém - použití levného a nekvalitního plastu na mechanismus stahování okna (prý bolest Golfů a O I).Pro mě je tedy nepopiratelná nekvalita VW, řadil bych ho někde k průměru až mírnému podprůměru, alespoň co se konstrukce týče. Palubovku má samozřejmě výbornou, i převodovky, ale to je tak vše.
Mal som moznost cestovat v aute KIA CEED no ale tie pazvuky z prednej dosky, celneho skla hluk od zadnej napravy to sa proste neda pocuvat a nenachyta ma ani 7 rocna zarukaAuto boli uplne nove od officialneho predajcu Kia.Ze dobra cena no moja 12 rocna Mazda je ticha a SKUTOCNE tiche motory 1.4 TSI od SKODY by mala byt vzorom pre KIU.A hlave Hluk od zadnej napravy je v CEED pre mna velmi neznesitelný.
Ja mam Ceeda... pri trech tisicich mi zacalo lehce neco mlatit od zadniho praveho kola. Byl jsem v servisu, nic neobjevili... dnes mam najeto dalsich 5 tis a bouchani od praveho zadniho kola ted nepreslechne ani hluchej... takze me ceka opetovna navsteva servisu a tentokrat je donutim to slyset... takze ANO, naprava je hlucna a obtezujici... povrzavani predniho kastliku u spolujezdce budu resit take...Po technicke strance je ale jinak vse v pohode.
Já měl Ceeda 4 roky (2007) - ještě první kusy vyráběné v Korei, po celé 4 roky pouze 1 čidlo ABS v zadním kole, na STK se mi omlouvali, že do protokolu napíšou nějaký povolený šroub, aby tam prý aspoň něco bylo, protože jinak na něm nic nenašli. Ale samozřejmě je to jen jeden kus, což jistě nemá výpovědní hodnotu o celku. Moje osobní zkušenost se ceedem je velice dobrá, toť vše.
Kdybys nenapsal tu hloupost s STK, kde jsi zrejme s zadnym autem nikdy nebyl, tak by se tvemu prispevku i dalo verit.Ja byl na STK naposled pred Vanoci a svete div se, technik nic nikam nepsal a uz vubec nemel potrebu tam "napsat aspon neco". Naopak pochvalil, ze je vse v poradku a popral mi pekny den. Na vsech ostatnich STK (a ze jich uz "par" bylo) to probihalo stejne.
STK Trutnov vedle Autostylu, jméno technika už si nepamatuju - květen 2011, protokol jsem ochoten oskenovat a poslat
LOL,"na STK se mi omlouvali, že do protokolu napíšou nějaký povolený šroub, aby tam prý aspoň něco bylo, protože jinak na něm nic nenašli."Tuhle formulaci a nebo velmi podobnou jsem už někde viděl, jen to asi nebylo o tomhle autě. Zdá se, že placení přispěvači-vychvalovači používají staré osvědčené a předem domluvené (zadané) triky B-]
Ty máš asi těžký život s touto paranoidní psychózou, že? Ale díky za podnět, napíšu do Kie, aby mě začali honorovat jako placeného přispěvače-vychvalovatele, dobrý nápad, ještě jednou díky za tip.;-)
Kľudne si jazdi na 12 ročnej mazde, keď Ťa to baví, akeď ťa to prestane baviť, tak si kúp dokonalú 1,4TSI, nič Ti v tom nebráni. Možno raz pochopíš, že existuje aj niečo iné ako dokonala 12 ročná mazda.
z jedného kusa predsa nemôžeš robiť závery o celej značke. Ja som mal tiež možnosť neraz jazdiť na Ceedovi a žiadne pazvuky a ani iné nepríjemné zvuky som nepočul.
Nestačím sa diviť tomu čo tu čítam ... diskusia o kórejskom aute a budeme tu riešiť kde sa vyrába a ešte tu vyťahovať jak malé deti na pieskovisku hádky Slovensko - Česko ... toto hádam už nie chalani.K téme: KIA síce má svoje muchy a podobne ale čo sa týka celkovo dizajnu, technológie a pod tak musíte všetci uznať že s toho čo kedisy boli a sú dnes urobili riadny krok. Samozrejme treba to brať s rezervou dizajn, návrh a pod to všetko je vecou vkusu a ľudí ... každý si kúpi to čo potrebuje, načo má a čo od auta vyžaduje. Tu má KIA čo ponúknuť voči konkurencií pretože keby to tak nebolo tak nevidíme tých vozov viac a viac a a rovnako je to potvrdené aj na štatistikách skrátka ľudia budú kupovať vozidlo za rozumné peniaze radšej ako predražené značky a modely ktoré neponúkajú nič extra a cena je úplne mimo.
Od Hyundaie už ani pozdravOd značky Hyudai mám vysavač a pár dalších krámů, ale všechno je to jeden velkej šmelc! Pořizovací cena byla nízká, tak jsem to taky koupil. Vysavač kterej nesaje-rádiobudík kterej nebudí-teď si říkám, že já ůl takovej ašus kupoval! Auto bych si od nich rozhodně nekoupil! Nerad bych aby mě místo ježdění vysávalo a budilo 3-[
Prozradim ti sladke tajemstvi: levny kram je levny kram. Zkus priste treba zakladni sencor, jiste budes vyrazne spokojenejsi :-DNejlepsi jsou luzri, co nakupuji smejdy a pak se divi, ze to neni jako v reklame. V zasade ti to preju, honba za tim nejlevnejsim je videt vsude kolem a lidi jako ty prispivaji k tomu, ze z obchodu mizi kvalitni drazsi veci na ukor levneho suntu. Markantni je to treba v potravinach a tvuj priklad me aspon potesil, ze podobny druh lidi za svou hloupost nekdy i pyka. B-]
+1:-|
Typicky bychar... a co bys koupil namisto toho hrozneho Huuujdaje? Aha, uz vim... Jednickovou Vochcavku na hlinach f tedeicku bratru za necelych 100 v Ackach - jo a po duchodci s 50ti na budikach...Soudim podle tvych nakupu lacinych spotrebicu a elektroniky B-]
Mě se víc líbí tenhle interier, a to nejsem žádný uberwagenofil: http://img.auto.cz/news/img/galleries/2008-3... ...
neviem jak pre teba, ale pre mna palubovka nekonci za radiacou pakou. Zasadne sa mi pacia palubovky, ktore pokracuju az pred zadne sedadla.
No vidíš - a mne práve nie, je strašne nudný a strohý. Iste, je kvalitný, ale aby som celý čas vlastnenia auta pozeral na niečo tak nudné ... no neviem ...
Tento roubovanec mně opět utvrzuje v přesvědčení, že si korejsko-evropské auto nikdy nepořídím, z každé strany se to něčemu podobá, je to takové nedotažené, nová palubka vypadá jak ukradená ze stařičké mazdy 626, navíc navigaci umístili debilně dolů jak v 11 let starém leonu. Myslím, že toto nevezmou ani do Top Gearu jako onen cenově dostupný vůz pro celebrity na okruhu;-).
koncern VW ma naavigace stale proklate nizko, to ceed je ji proti tomu v nebeskych vyskach :-).
mam dojem, ze si uz ani nevedel co jej vycitat ... to sa podoba tam a to zas tam ... topgear ... to jako nejaka C4 je podla teba lepsie /i krajsie/ auto ? s tou mizernou technikou ...
Co je na technice C4 mizerného? Docela by mě to zajímalo :))
Podvozek... :-/
No tie impotentne zaostale podvozky, makka kasna, otrasne riadenie aj radenie ... nestaci ?
S takovýmito "znalci" se netřeba dohadovat, ty je třeba litovat.. :)
ja lutujem teba, ze nemas na to aby si si priznal objektivne fakty, ktore su dobre zname uz i laikom ... a nemas ani na to aby si si ich obhajil, to je uz polutovania hodne myslim :-)
To co je mizerne na vas cechoch ako takych. Akonahle pride nieco slusne zo Slovenska, co je lepsie a krajsie ako Ochcavka, uz to neviete zhltnut, co? ;) A to sme len na zaciatku kluci... vo futbale a hokeji vas uz tiez davame do kolien!
týmto príspevkom si sa sám zaradil medzi tých, ktorých kritizuješ... a tým nemyslím Čechov, ale chujov všeobecne...takých je žiaľ všade veľa... a hodnotiť úroveň národa podľa toho, ako sa dajakí pajáci naháňajú za loptou/pukom môže len chudák
ale no tak, sa kontroluj.... alebo mas mindrak z tej zimy vonku?
Som Slovák a som rád, že nemám tvoje komplexy... Radšej keby si bol ticho.
Základy designu moderních přistrojových desek položil Slovák Štefan Levko a je instalovaná v koncernovém německém passatu. Na rozdíl od slovenského auta Kia, kterou designoval, tak jako ostatní korejské samohyby, německý designér. Co teď s nacionalismem.
Bože, už mu někdo toho pasáta kupte, aspoň s ním bude furt v servisu a nebude sem psát kokotiny :-DB-]
A neda s tim nesmyslem pokoj a neda.
Já být Slovák, tak se hlásím ke slovenským designérům, kia by mi byla asi ukradená. Co se týká oné přístrojové desky, tak nejnověji je v nové Mazda 6, kde japonci vyhlásili nový designový směr hašibuši (nebo tak nějak) a výsledkem je pajcnutí interiéru z passatu a outfitu z audi. Takže kluci slovenský, buďte hrdí na Levka.
Myslíš toho Passata, který opajcoval palubovku od Mondea ? :-D
Je to uz delsi dobu, co jsem ti sem dokonce dal fotky pristrojovek, resenych uplne stejne, jako tvuj adorovany passat. Rozdily byly dva - zminene priklady byly vyrazne lepe dotazene a oba byly minimalne o 10 let starsi, nez passat. Tenkrat jsi mi uz neodpovedel, proc asi. Nicmene v sireni bludu ti to zjevne nebrani.
No tak se ukaž.
Jasne, ja to budu znovu vsechno hledat.
OK.
Slovaku (normalnich) znam docela dost a vzdycky jsem premyslel, kde ze se tam berou ti hlupci, kteri si nechaji po nahodnem vitezstvi na srazu milionaru s kusem klacku postavit u hranic pubertalni billboard, kterym davaji svuj mindrak najevo vsem, kteri do zeme prijizdeji. A ejhle, oni to nejsou jen zahoraci ze salase, ale i majitele internetoveho pripojeni. Nebo je mozne, ze jsi proste jen prisel ze skoly domu prilis brzo a misto domacich ukolu ses rozhodl udelat ze sebe na netu dementa. V takovem pripade gratuluji ke 100% uspechu! B-]PS: Cee'd rozhodne radsi, nez Oktavku, nicmene ne proto, ze se Hyundai rozhodl postavit fabriku zrovna u vas. Uplne stejne by to auto vpadalo, kdyby ho montovali treba Madari. To by sis ale nemel na cem lecit mindrak, co? ;-)
:-O to si podla mna vedla, co ma KIA so Slovenskom okrem toho ze sa tu vyraba ? snad sme ju my nenavrhli ... je pravda ze v prevej generacii bola i30 skareda ako noc, ale s SK vs CZ to nic nema ani nemalo ...
Jsem jediný, komu připadá tvar palubovky až příliš podobný Citroenu C4, a budíky jako by z oka vypadly Alfám? :-/ Kromě toho celkově musím říct, že minimálně po stránce designu se mnohem více podařil sesterský Hyundai i30..
viď, má to otáčkoměr, rychloměr, a spoustu světýlek :-D
názor na dizajn je veľmi subjektívna záležitosť
z mého pohledu na design je to krok zpět oproti předchozí verzi. Celé to je takové průměrné, tuctové. Ale třeba materiály asi budou lepší..
Minulá plastová Ceed se jaksi s tímto vozem nedá vůbec porovnávat.
ale já psal, že materiály budou lepší. Ale ten design je prostě tuctový (výdechy jak u první oktávky před faceliftem z roku 96 např.). Je to tak těžké pochopit?
Tvar palubovky vychází z nového Ria, které se inspirovalo rozložením ve staré Hondě Civic, povedené, auto působí velmi dobře, celistvě a kvalitně, cenově je vozidlo však již Golfu tak blízké, že si raději koupím Golfa, proč? Historie, pocit, že vlastní cosi ověřeného, společensky přijatelného. Korejcům však nelze upřít snahy.
Tak Golf je na rozdíl od Korejců společensky přijatený... Co se tady člověk nedozví.
Pokrytče... B-]
vyborne :-)) ... zdrava konkurencia nikdy nie je zla... s 1,6 GDi ... frantici to mozu zabalit a aj slusnemu golfu to ukroji pekny kusok z kolaca i ked... este uvidime ake budu ceny, golf docela zlacnel ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.