Kia míří do seriálu TCR. Na okruhy vyrazí s modelem cee´d

V seriálu TCR už působí automobilky Honda, Volkswagen, Opel, Seat, Subaru a Alfa Romeo. A v průběhu letošní sezóny k nim přibude další. Kia se na svém facebookovém profilu pochlubila skutečností, že už brzy představí závodní cee´d.

Sportovní auta | Hatchbacky | Volkswagen | Premiéry | Sport | Volkswagen Golf

Volkswagen představil finální verzi závodního speciálu Golf GTI TCR

Zatím ale korejská automobilka nic konkrétního o svém závodním speciálu neprozradila, takže si protentokrát musíme vystačit s dvojicí prvních obrázků. Podle dostupných informací vyrazí Kia cee´d do prvních závodů ještě v průběhu letošní sezóny.

Sportovní auta | Hatchbacky | Sport | Opel

Nový Opel Astra míří na závodní okruhy. Představí se v sérii TCR

Kia sice nezveřejnila žádné technické detaily, opřít se ale můžeme o předpisy seriálu TCR. Ty dovolují maximální výkon motoru 243 kW (330 k) a vrchol točivého momentu 410 Nm. Minimální váha i s řidičem je 1285 kg. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2010
Stav: 91 325 km
Cena: 120 000 Kč
Kia Sorento 2.497
Rok výroby: 2009
Stav: 161 478 km
Cena: 183 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 82 240 km
Cena: 75 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků