Kia Magentis: vrcholná Kia v novém hávu

15 komentářů

Feihong
3. dubna • 23:10

bud to blbe pamatuju ale trochu mi pripomina i K7 nebo jeji prototyp co jezdil spolu s dalsima autama v jednom korejskym serialu a tam to vypadalo moooc dobre

Laco
3. dubna • 13:22

Bojujme za odstranenie ŠPZ z predneho narazniku.Pozrite sa ako fajnovo vyzera auto bez skaredej ŠPZ.:-(

Radek.
3. dubna • 16:56

Víš jak by naši i Vaši fízli zuřili, že draho nakoupené bonz-kamery na focení SPZtek zároveň s ksichtem řidiče by jim najednou byly k prdu?
Přitom hezkých aut kterým by absence čelní SPZ mimořádně designově pomohla je spousta, namátkou třeba:
www.supercars.dk ...
www.swiauto.com ...
tysongamblin.files.wordpress.com ...
...

Pepan
3. dubna • 22:15

Naopak, prej se planuje povinne tetovani rodneho cisla na celo...

Radek.
4. dubna • 2:07

A státní zaměstnanci budou z protekce jen očipováni...
Stačí se podívat jak hezky si leví i praví notují s očipováním aut prostřednictvím evidovaných dálničních známek, pod bohulibou záminkou "výkonového zpoplatnění"...

mclown
3. dubna • 15:58

neni sanca :-(

Brouk
3. dubna • 11:51

udaj o vykonu dvoulitroveho tecka neni nahodou preklep?

Radek.
3. dubna • 16:41

Nezapomeň na jakou břečku se v umerice jezdí - a tohle je US verze...

Brouk
3. dubna • 20:07

...přeplňovaný dvoulitr s výkonem 274 koní... co s tim ma co delat benzin? zda se ti 274 koni normalni vykon pro rodinny sedan? Krom toho, v usa maji dobry benzin, jen se meri jinou metodou, proto ty nizke oktany. Ve skutecnosti je stejny, jako evropsky.

Radek.
4. dubna • 2:02

Když můžou mít běžné žabožroutské turbo-1,6ky 160HP, proč by špičková verze sedanu s 2,0T nemohla mít 274HP?
Nepoměřuj všechny auta konzernovou logikou tříhrnkové HaŤaPky a "silného 74kW TDi co táhne vocpod"...

mclown
3. dubna • 11:04

podarena masinka :-)

mabosk
3. dubna • 10:41

Tak myslim, ze korejsky design definitivne prestane byt nadavkou.

sandok
3. dubna • 10:36

dokonaly design

lamal
4. dubna • 11:05

mne sa nepaci ten chromovy lem na maske, celkovo tie nove masky mi pridu gycove a dost tuningove,..,,zbytok auta je inac v pohode ale ten hranaty tuning lem...

Radek.
3. dubna • 16:48

Souhlas - i povedené japonské Lexusy už v tomhle Korejci začínají mít schopnou konkurenci v designu, o předpotopních plečkách z konzernových montoven nemluvě.
A než tady nějaký potrefený "patriot" začne hýkat o korejské rejži, ať si uvědomí kde se auta Hyundai a Kia určená pro Evropu montují...

Doporučujeme

Články odjinud