rozhodně pěknější než vozy co teď děla BMW krom řady 6.
No neni to davno co podobny problem resili TOYOTA, NISSAN, HONDA a dnes davaji treba v americe nemcum ala BMW, AUDI, MB na frak. Ted jsem byl ve Statech a tam uz jezdi EQUUS - luxusni znacka Hyundai (cenove na urovni BMW 5) a vsadim se ze za par let bude etablovana v segmentu luxusnich (ve Statech) stejne jako dnes LEXUS, INFITI , ACURA apod......;-)
Už vidím cílovou skupinu zákazníků, kteří volí mezi vozy BMW 7, Mercedes-Benz S, Audi A8 a Kia K9 :-D:-D:-D Napsat ,,luxusní Kia" je stejná blbost, jako napsat ,,levný Rolls-Royce". Může to být dobré auto, designově povedené, ale prodávat se nebude, protože manager bude vždycky vypadat lépe třeba v o dvě třídy nižším trojkovém BMW, než v ,,luxusní Kie"
Radši Kii než audi B-]
"Luxusná Kia" je v poriadku, aj Lada môže vyrobiť luxusné vozidlo či akákoľvek iná značka. To samo o sebe neimplikuje, že sa bude automaticky porovnávať s vlajkovými loďami od BMW, Audi, Mercedes-Benz... Asi máš skôr na mysli pojmy ako "prestížna" či "exkluzívna" kde samozrejme v image sa Kia (zatiaľ) nemôže porovnávať s už spomínanými značkami, aj keď technicky (čo do rozmerov a výbavy) do segmentnu luxusných limuzín patriť môže.
V podstatě máte pravdu, že jsem měl na mysli spíše prestiž, avšak myslím, že prestiž je dnes neodmyslitelná součást luxusu. Pokud si koupím jakoukoliv luxusní věc, tak zároveň požaduji, aby měla i patřičnou prestiž.
No vidíte a já znal několik majitelů Ssangyongů Chairmann (dělal jsem v servisu - korejský mercedes se vším všudy i s motorem ;-);-) ) a všichni si auto chválili a mohli porovnávat s "prémií" a kupodivu nikdo z nich neříkal že by se jim někdo smál když přijedou na jednání kde to je samý Mercedes ,BMW , apod. naopak každý se velmi zajímal jaké to vlastně je . Bylo to velmi úspěšní manažeři kteří chtěli nějakou změnu a nebáli se a ani jeden nelitoval ;-)
Nejsem si jist, ale mám pocit, že Ssangyong Chairman se nikdy do Evropy nedovážel. Jediné, co v letéch 1999-2001 Daimler povolil, byl Daewoo Chairman (totéž auto, ale po převzetí SS Daeewem) u nás a v sousedním Polsku.
Ano máte pravdu bylo to Daewoo , ale jen v techničáku a jinak se změnila maska a znáček na airbagu volantu dokonce né u všech a jeden tu dokonce jezdil kompletně označen jako Ssangyong a ten měl dokonce jen 2,8 motor ostatní byli 3,2 , já to bral jako originál který ho vyráběl a vyrábí stále . Prodalo se jich asi 25 ( asi 18 mi jich prošlo rukama ) z toho byli dva prodloužené limuzíny pro někoho pohřebák podle zlatého věnečku na boku . Jedním jezdil reklamě i Jágr team . Nikdy jsem nepřijal že je to Daewoo protože prostě nebylo a nemělo s ním nic společného .;-)
Vypadá to dobře, jako mix BMW 7 a Maserati quattroporte !
Smutně zbastlená kopie BMW řady 7, snaha přiblížit se prémiovému segmentu je zdá se pro KIU stále vzdálené přání míjící se účinkem ač ji snaha nechybí. Golfu se již sice korejská značka přibližuje a prodeje vykazuje velmi dobré, ale mít pověst dobrého vozu u čtyřčlenné rodiny s průměrnými příjmy, rozhodující se spíše mezi Fábií a Hyundaiem popř. Toyotou, kde otec je zaměstnanec ve státní správě, maminka na mateřské je trochu něco jiného než vrcholný manažer nadnárodní korporace, o kterém značně pochybuji, že by chtěl řídit luxusního Korejce byť kvalitně vyrobeného, nicméně možná se pletu. Protože KIA luxus ani prestiž prostě neznamená a v příštích deseti letech taktéž nebude, ale uvidíme, nechme se překvapit.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.