Kia Grand VQ-R: prodloužené MPV Carnival nastupuje

Jihokorejská automobilka Kia v Pekingu představila svůj nový model Grand VQ-R.

Určen je pro zákazníky s vysokými nároky na přepravní kapacitu. Jde o prodloužené provedení u nás již neprodávaného MPV Kia Carnival a dostupný bude výhradně na čínském trhu, a to již na sklonku letošního roku. Kia Grand VQ-R nabízí komfortní sezení pro sedm až osm cestujících na sedadlech ve třech řadách.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
KIa Grand VQ-R pro Čínu alias prodloužený výběhový Carnival

Poslední řadu lze, jak je na snímcích patrné, úhledně sklopit do podlahy, takže není třeba sedadla vyjímat a přesto nijak zásadním způsobem neomezují prostor pro zavazadla. O pohon novinky se postará výhradně vznětový čtyřválec 2,2 CRDi s výkonem 197 koní (145 kW) a točivým momentem 435 Nm, který byl bez větších úprav převzat z evropského SUV Kia Sorento.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Prostor pro posádku i zavazadla je překvapivě objemný a variabilní

Přední kola budou poháněna skrze šestistupňovou automatickou převodovku.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků