Kia chce nabídnout luxusní sedan, zatím pod názvem K9 (první foto)

Jihokorejská Kia by podle dostupných informací měla v současnosti provádět testy nové limuzíny vyšší třídy, která by teoreticky měla nahradit model Cadenza, nebo chcete-li K7 (korejské označení). Nová vlajková loď však má být někde úplně jinde než její současná verze, s čím souvisí i snaha automobilky dotáhnout tento model v brzké budoucnosti i na trhy, kde se vůz této třídy od Kiy doposud neprodával.

Spekuluje se přitom, že novinka ponese jednoduché označení K9 a oproti předchůdci bude působit mnohem sportovněji, přičemž jejím základem se stane zřejmě platforma s pohonem zadních kol odvozená z Hyundai Genesis. Kia dokonce ukázala i první náčrt, na němž můžeme vidět typickou příď odpovídající nastoleným trendům výrobce, nestandardně široké blatníky a dynamicky působící světlomety. Náčrt ovšem zachycuje pouze předprodukční verzi, takže ve finále třeba určitě počítat s mnohem uhlazenějšími a konvenčnějšími tvary.
Klepněte pro větší obrázek 
Kia K9 prý zaútočí na vyšší mety
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků