Kia nedělá špatná auta. Přemýšlel bych o pořízení. Možná Sportage na http://kia-sportage.cz... je fakt detailně uživateli popsaná.
Golf je originál, Ceed je jen kopie pro ty, co na něj nemají. Já osobně dám raději přednost evropskému automobilu před šikmookým leštěným prdem B-]
Já si raději nekoupím auto žádný. Zbytečně vyhozený peníze. Benzín za 40, to si raději koupím litr alkoholu. Vydrží mi déle a potom až ho vypiju tak stejně nebudu schopnej řídit, možná ani chodit. Nazdar
mas recht..
To jsou ale kecy :D To je jako kdyby řekli, že Kizashi je konkurence pro Mitsubishi EVO nebo Imprezu STi. Jako jo, oboje je čtyřkolka podobných rozměrů, ale tím veškerá podobnost končí.Stejně tak nelze srovnávat Golfa, který má jen u modelu GTi skoro čtyřicetiletou tradici s Ceedem, který existuje pět let celkem a se sportovnějším pojetím svých modelů nemá zkušenosti pražádné.To je zas jen laciný pokud o flame....:-P
Zatím co u Kie mají záruku 7 let a u VW 2 roky.... To je jasný důkaz nadřazenosti VW.... ha ha ha... běžte se všichni s těma podprůměrnýma VW bodnout. Stějně je to všechno dovoz z Číny a montujou to inženýři a uklízečky z Ukrajiny, kteří nikdy neviděli šroubovák na vlastní oči....PS: Jsem vlastníkem již druhého VW CC takže vim o čem mluvim.
Mám teda trochu jiné zkušenosti ... už 16let jezdím z vozy VW (ročně jezdím 90.000km), takže střídám Passaty po max.4letech kdy mají najeto min.360.000km! .. Vždy jsem jen řešil kromě standart.servisu prakticky prkotiny, moje nejhorší závada z VW byla, u předchozího Passatu 2.0TDI 125kw, setrvačník a to bylo ve 260.000km, takže jsem se nad tím ani nepozastavil, v těchto km už na to prostě nárok má....Nyní mám opět Passata (výroba leden 2009) už CR a opět verzi 2.0TDI 125kw, nyní mám najeto 247.000km a zrovna v neděli mi odešel regulační ventil na turbu. Včera jsem dal auto do mého mateřského servisu AutoJarov, technik mi ani za 1hod.volal, že závada je v tomto ventilu a že ho vymění....za dalších 30min volal znova, že volal do VW a že opravu platit nebudu, že to je v rámci záruky/kulance! ..a to prosim 8měsíců po záruce a při najetých bez mála 250.000km !!!!! .... Na toto u KIE a HYUNDAI zapomente!!!!! ...Máme v rodině Kiu Ceed (brácha) a manželka si vydupala Hyundai IX35 ....že jsem o svém přístím autě přemýšlel, jako o Hyundai i40, hrozně se mi líbí, ale nekoupim si to ani omylem.Zkušenosti ze servisem a jejich reklamovanou bomba zááruku :-)))) ...až se musim smát jaká tj.komedie :-))))Brácha z Kia Ceed: stará 3roky, při prohlídce po 60.000km, navíc k prohlídce nahlásil hučení od před.kol ...pak se mu zdálo, že mu něco sem tam na předku ťuká a uvolnění vnitřní plast u B sloupku.Tak, na předku mu měnily v 60.000km ložisko kola a horní uložení tlumiču a vše 100% platil!!!!!!!! ... prý běžné opotřebení :-))) a nepomohlo ani to, že si tam vyřval ředitele servisu ....A ten uvolněný plast, tak ten servis měnil (v záruce), ale jen detail ...čekal na něj 2měsíce a kdyby se dokola neozýval, tak ho snad nemá dodnes (jeho servis Kia Pruhonice) .....Žena zatim má na IX35 najeto pouhých 33.000km a už se řešilo: má kožen.sedadla na kterých popraskalo prošívání ...nitě s toho koukali ze všech stran ...jen na př.sedadlech a zatékání panoram.střešnim oknem ...servis toto zatim bez problému vyřešil výměnou sedadel a nějakou upravou toho panoram.střeš.okna a od té doby se vše zdá OK, ale při té výměně sedadel jí technik naznačil něco v tom smyslu, jako že si to prošívání asi vyrvala sama, že tam asi něco blbýho vozí :-))) ...ale jako že to v záruce vyměněj, že to teda uznaj :-))) ....škoda, že jsem tam nebyl, bych tomu debilovi technikovi tohle nedaroval ....na těch sedadlech to bylo popraskaný hlavně nahoře na opěráku a na krajích sedadel, jasně samovolně popraskané a debil tam na ní machruje jako kdyby to měla na stěhování!!!! ...Co mě u Hyundai zaráží je dost drahý servis a to i v porovnání z VW !!! ...Já např.u Passata zaplatil za první servis po 30.000km lehoučce přes 3.000,- ! a u Hyundai stejná prohlídka lehce přes 7.000,- !!! za co !!! to nechápu .... Nechci tu dělat reklamu VW, to v žádném případě, ale tak jak jsem byl nadchnutý z IX35, tak co ho máme doma a sem tam s nim jezdím, tak mé nadšení dost ochablo :-( ..neni to špatné auto, ale prostě když s tim jedu na chatu a čumim po interiéru toho auta, tak si prostě nemužu pomoct ...ještě se od VW musej hodně učit a to hlavně kvalitou zpracování a kvalitkou použit.materiálu v interiéru ! ... Porovnávám z Passatem!!, nikdy jsem neměl jiný nebo levnější model od VW ...
Musíš si uvědomit, že korejské auto je poskládáno na jedno použití, tam se nepočítá, že se něco bude sundávat a opravovat je to super low end. Pro ně je cílová skupina jiná něž u vw, oni počítají, že to budou domácí leštěnky, které moc nenajezdí tzn. že sedmiletá záruka počítá s nájezdem kolem 100 000 km. Základem je to, aby to zvenku a zevnitř vyladalo maximálně šmrncovně. Na to pořídili super designéra z audi pana Schreiera a ten jim to splňuje maximálně. On sám to v rozhovoru přiznal. Čili články různých redaktorů, které pořád forzírujou korejce je jen placené promo. Ti lidi za to dostanou řádně namazáno - to není žádná nezávislá žurnalistika.
Milý romane lžeš a pomlouváš, pracuji v průhonicích a velmi dobře si na ten případ pamatuji - vše bylo bezplatně v rámci zárukypájanevím proč to děláš, ale prosím alespoň trochu lépe
Nepomlouvám, osobně KIU nemám ...je to zkušenost mého bratra a kolegyně z práce která má taktéž Kiu Ceed !! Kolegyně měla zase po 2letech problém se zámkem dveří a platila servis 100% ..Je to ženská která se o autech nebaví, ale tehdy byla tak nasraná, že se o tom bavila 2dny v kuse!!! ... Jen papouškuju jejich slova! ... prakticky dva lidé nezávisle na sobě a ta samá zkušenost....
Nemáš pravdu! Opravuji auta již 20 let a WV se spolehlivostí na tom není vůbec dobře. Máš pravdu v tom že Korejci mají fakt drahý servis ale WV jim v ceně šlape na paty.
Joo jasný, dneska šetří každá automobilka, takže odrazit se to někde prostě musí ...ale pořád z VW mám prostě dobré zkušenosti. ..... jediný podle mně byl pruser první 2.0TDI PD ..toho se už o nich napsali romány a je to bohužel pravda, ale já měl třeba v Passatu 2.0TDI PD 125kw z 2006..každej kolem mně řešil strašný horory za velký peníze a já prostě nic!!...najel jsem s tim přesně 346.000km a vyloženě co se mi posralo byl ten setrvák kolem 250.000km ... Jinak jen bežný servis a prevence a úplně v pohodě. Na firmě ale máme přes 50 služebáku a vše koncern!! ..a ty 2.0TDI PD 103kw hlavně v Octávkách byl fakt horor, ale co tam začal už chodit model rok 2008, tak už v pohodě ....lidi se tam k tomu chovaj jak prasata a ty auta jen jezděj...Ted mám opět Pašíka 2.0TDI už Commonrail 125kw ... 250.000km a ted včera teprve první problém s tou regulací turba ... Jediný co to ale udělalo bylo, že pri jízdě po dálnici mi pípnul maxík, napsal "Porucha motoru-servis" ..bliklo žhavení ..to vše trvalo 5sekund, pak to zmizelo a auto jelo uplně normálně .... Vyměnily tu regulaci, navíc zdarma, ale i tak, oprava by stála do 5000,-, takže i tak nic děsnýho ...a to si myslim po 250.000 ujetých km neni vůbec špatnýho !!! ba naopak .... Navíc v tom autě nic nevrže, nedrncá ..prosté...já si nemohu stěžovat!. .... Musim ale uznat, že co korejci vyrazily z takovym Sportagem, novým Ceedem, Hyundai z i40, ix35 apod. ...to jsou prostě pekný auta, líběj se mi ....ale vše je to poměrně nový a nikdo s tim nemá najeto hodně km ...tak na nějakou spolehlivost je ještě brzy ....uvidí se časem ....
ty tady mícháš hrušky s jabkama. Přeložím to, protože tvoje pohádka je značně zavádějící. Máš firemní auto, které každé 4 roky měníš, pravděpodobně tam firma kupuje těchto aut více, takže dostáváte jednak slevu a jednak i nadstandardní servis a klidně Vám zadotují výměny i po záruce, rpotože si Vás tím hýčkají, abyste si tam auto koupili zase. Něco jiného je soukromník, který kupuje auto jednou za min. 10 let, navíc většinou levnější a z nižší třídy. Tomu se slevy dávaj málokdy nebo jen malé, v serrvise mu nikdo nic zadarmo nedá, protože kdo ví, co si za 10 let zase koupí a na to nikdo čekat nebude.Ke spolehlivosti - s tímto nájezdem jezdíš povětšinou po dálnicích a silnicích první třídy, takže většinou po silnicích bez děr, málo řadíš, motor se netrápí, protože jezdí povětšinou v ustálených otáčkách, málo startování, i nároky na interiér jsou jiné. Opět něco jiného je auto, co bude jezdit krátké úseky, hodně po městě a okresky, samá díra, samé řazení a brzdění.Takže když řekneš A, tak také dodej B. Jak se říká - nevěřím statistice, kterou jsem si sám nesfalšoval. Až někdo udělá test, že vezme 10 aut od každé automobilky, bude s nimi jezdit stejné trasy společně, budou se točit řidiči, aby byl minimalizován vliv řidičů, tak po 200 tisíc. km můžeš dělat závěry. Jinak je to všechno jen hospodský tlachání.
Muj Passat neni služební ale moje auto které si 100%platím a pro firmu kde pracuji externě!!! ...s tou nemám co společného co se tohohle týče!!...jen jsem dal příklad toho co tam vidím a slyšim kolegu u stolu který má služebáky na starost. A hodně by ses divil ...firemní auta nebo firmu si někdo nehýčká ....právě naopak ! ..v servisech na ně serou a snažej se z nich sedřít každou korunu!!
A ty vykřičníky jsou kompenzace za co?
No nevím jak to chodí v Praze ale já servisuji svůj passat ve značkovém servise VW Vysočina a pravidelná intervalová prhlídka tj. olej, filtry a brzdovka mě stojí cca 9-10tkč a servis si ůčtuje 1000kč na hodinu a to mi přijde na VW až dost vzhledem k tomu že podobné ceny má i servis BMW...
Prosím??!!! ..tak tj.hustý ale!!! ...doopravdy, do prohlídky po 180.000km kdy jsem měnil i rozvody jsem za servis.prohlídku nezaplatil nad 8.000,- ... Až ta 180.000km prohlídka kde měnily i komplet rozvody z vod.pumpou, chlad.kapalinou+jsem nechal čistit a doplnit klimu apod. ..za tento jediný servis jsem platil 17.000,-, ale v tom bylo prakticky jen za materiál rozvodu skoro 8.000,- ....Muj soused má Superba s totožným motorem, vlastně tj.skoro stejné auto a ten jezdí na servis v Praze do Autodružstvo Podbabská a platí za servis +- stejné peníze co já na Pašíkovi v jiném servisu ...tak to beru jako standart.
znacku WV neznam ... Wagen Volks? Nebo Wytuneny Vozik?
Tak proč jsi ho po druhé koupil? To jsi se přehmátl nebo pomátl?
"Po druhé" je časový údaj. Přijedu chvíli po druhé... ;-)
Že by to auto koupil ve čtvrt na tři? :-))
Osobně bych šel do golfa! Od korejce mám boty a už po měsíci chodím bos! Tohle by bylo asi stejné! B-]
Nepleť si Vietnamce a Korejce. Spekulace o konkurenci GTI je jen novinářskej hlod. Ale to auto nemusí být špatný...
Nepletu! Od Vietnamce vydrželi o měsíc déle! Tohle je značková obuv NIKE madein korean! Asi tam zapoměli dát lepidlo 3-[ Upadla mi celá podrážka! :-O
Celej Cee'd byl vymyšlnej v Německu ty truhlíku, korejský jsou jen prachy..
Tak jestli je tam napsane "madein korean" tak to bych se ani moc nedivil ze nevydrzely. :)
Ale ceed se nevyrábí v Korei, ale na Slovensku.
tak to bych nebral jako vyhodu...
Konkurence pro Golf GTI? A teď prosím tu O Karkulce...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.