Kia Cee´d facelift: je to první snímek omlazeného bestselleru?

15 komentářů

homoděj
14. července • 18:10

Magentis už má tuhle masku hodně dlouho.Pro mě žádné překvapeníB-]

KMS
15. července • 7:21

Pracujem v KMS a akurat dnes som bol facelifty pozriet. Je ich vyrobenych uz dost vela. Auto ako celok vyzera celkom pekne. Predna cast vyzera modernejsie-krajsie, presne podla fotky. Interier tiez sedi z oficialnych fotiek. Zadok zatial uverejneny nikde nie je, takze vam akurat poviem ze svetla su dost zvlastne - je pouzita LED technologia, ale dizajnovo sa mi nepacia. Z profilu auta su dost vypukle, a tvary ma dost podobne ako Peugeot 207. Avsak spodne svetla (hmlove, spiatocka ?) su nadherne. Ved uvidite sami ;-) ... a co sa tyka novych farieb, moc som si ich nevsimal, ale bude jedna nadherna azurovo modra farba, fakt pekna.
PS: fotit som radsej neskusal, pretoze na halach su kamery a facelifty su urcite pod dohladom, cize nechcem prijst o pracu :-D

Radek Ondrášík
15. července • 8:42

Kdyby radeji misto blbnuti s designem dali do tech aut konecne i motor a to plati pro vsechny korejce, at uz Kia, Hyundai ci Chevrolet alias Daewoo. Dynamicky jsou ta auta naprosto tragicka, tedy mimo Cruze s 2,0 dizlem, kde je papirova stovka dokonce pod 9 s. Jinak kupovat uzrany dvoulitr, ktery da s lehkym autem stovku za 10,5 s to opravdu ne.Takze k tomu meli pridat u Kie a Hyundaje napr. 2,0T, ktery bezne prodavaji napr. v Genesis, meli nasadit 6st. manualy, zachovat cenovou politiku a byla by to parada. Takto je to porad nedodelek, ktery je vsim, jenom ne konkurenci pro Evropske znacky.

Shimi
15. července • 16:33

Přesně tak. To je jedna z mála věcí co mě na korejcích překvapila/naštvala. Papírový hodnoty super, ale v reálu je to bída (vlastní zkušenost s i30 1.6 vs. Focus 1.6 + drahá polovička má Rio s 1.4 73kW.). S tím 2.0T naprosto souhlasím a pokud ne 2.0, tak by stačila 1.6T o které se psalo v souvislosti s příchodem nástupce Tucsona. Tak nějak jsem doufal, že tu 1.6T nasadí právě do druhý generace jak Cee´du - i30, ale asi to nedopadne. No, necháme se překvapit.

Radek Ondrášík
15. července • 16:42

Toto je prvni generace, pouze jde o FL

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Shimi
15. července • 18:04

Áááá, pán je puntičkář :-D Hlavně, že si rozumíme.

Mirko
15. července • 9:53

To je pravda, někdy to nejsou (na první pohled) špatná auta, ale pohled do technických parametrů mírně řečeno zvedne žaludek. Možná by pomohlo, kdyby motory z vyšších modelů sestoupily i do nižších

Dzelen
14. července • 16:06

Fotka je přímo na oficiálním webu www.kiamotors.cz
:-P

Honza
14. července • 17:18

A pročpak se nám k tomu nevyjádří pan Ondrášík, který je jindy tak aktivní v obhajobě zdejších článků? :-D

Radek Ondrášík
14. července • 20:34

Pan Ondrasik premysli co na to rici :-D

CJ
14. července • 18:13

;-) to je kruta otazka

Honza
14. července • 14:03

Nějak nechápu váš rádoby smysl pro senzaci. Vždyť je to fotka, kterou spolu s tiskovou zprávou ( ze které mimo jiné v článku čerpáte) včera publikovala sama automobilka :-D

legnaw
14. července • 14:08

a stihli to vcera i vsetky konkrencne weby:-D

CJ
14. července • 12:29

Je to ono, na 101 % tak vyzera FL ;-)

LuThOr
14. července • 21:00

jj...už jich je vyrobených odhadem koem 2,000ea, že :-)

Doporučujeme

Články odjinud