Kia Cee´d do nového roku s technologií Stop and Start

Jeden z nejoblíbenějších modelů Jihokorejské automobilky Kia bude již brzy dostupný s dobře známou technologií Stop and Start, která je dnes téměř neodmyslitelnou součástí každého moderního úsporného nebo hybridního modelu. Kia Cee´d si tento systém osvojila pod názvem ISG a k dispozici bude prozatím u 1,4 a 1,6 l zážehových čtyřválců.

Specialitka tohoto systému se na rozdíl od těch ostatních vyznačuje tím, že motor se automaticky nevypne jen při zastavení ale i při rychlosti menší, než 7 km/h. Přítomnost systému ISG se přitom podle automobilky projeví zhruba patnáctiprocentním snížení kombinované spotřeby. Kia ovšem nezapracovala na snižování spotřeby jen jedním způsobem, na hmotnosti ztratila pětistupňová manuální převodovka a na seznamu volitelné nabídky nalezneme i pneumatiky s nižším valivým odporem.
V druhé polovině roku budou tyto doplňky a systém ISG dostupné i pro verzi se 1,6 litrovým dieselem CRDi.
Klepněte pro větší obrázek 
Kia Cee´d
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 9 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků