Kia cee´d GT a pro_cee´d GT: na českém trhu s cenou od 539 980 Kč

Na český trh dorazila nejostřejší verze modelu Kia pro_cee´d označená jako GT. Automobilka tento vůz poprvé představila letos v Ženevě a ve svých oficiálních materiálech o něm mluví jako o nejsportovněji laděném modelu. Jak už asi víte, pod kapotou je přeplňovaná jedna-šestka naladěná na 204 koní a 265 Nm. Kromě třídveřové verze přichází do prodeje také pětidveřová alternativa cee´d GT.

Autosalony | Premiéry | Ženeva 2013 | Kia

Kia tentokrát ve znamení rychlých aut

Česká cena začíná na částce 539 980 Kč, přičemž za tuto sumu pořídíte jak třídveřovou, tak pětidveřovou karoserii. Obě mají stejnou cenu. To platí i pro vyšší výbavu GT Plus, za kterou se připlácí 40 000 Kč. Navíc zájemci dostanou například bezklíčkový vstup, startování tlačítkem, dešťový senzor nebo vyhřívání sedadel.

Seznam příplatkové výbavy je poměrně stručný. Za metalízu zaplatíte navíc 14 000 Kč, za bílý lak karoserie (který je vidět snad ve všech reklamách na tento vůz) dáte o další čtyři tisíce více. Kromě něj lze dokoupit panoramatické střešní okno (+25 000 Kč) nebo čtyři různé pakety.

SUV | Design | Autosalony | Premiéry | Ženeva 2013 | Kia

Kia Provo Concept: ještě bizarnější Juke…? (aktualizováno)

Jen pro srovnání například Volkswagen Golf GTI, který má výkonnější motor a je o něco rychlejší začíná na částce 613 900 Kč. Nová Octavia RS pak startuje na 619 900 Kč. Mateřský Hyundai láká dynamicky založené zákazníky na Veloster Turbo (186 k, 265 Nm). Naúčtuje si za něj minimálně 599 990 Kč.

Kia Rio 1.399
Rok výroby: 2007
Stav: 92 971 km
Cena: 65 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2007
Stav: 82 240 km
Cena: 70 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2012
Stav: 113 740 km
Cena: 160 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 11 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků