Kia Carnival nové generace nabídne až osmimístný interiér

Automobilka Kia zveřejnila první snímek svého nového velkého MPV, jež bude oficiálně představeno už v New Yorku.

Značka Kia u nás v současnosti v třídě skutečných MPV nabízí pouze model Kia Carens, ale to by se mělo změnit. Už za několik týdnů na autosalonu v New Yorku představí novou generaci modelu Kia Carnival, jenž se na některých trzích prodává pod jménem Sedona. Trumfem tohoto modelu se má stát jeho až osmimístný interiér, přičemž prakticky všechny konkurenční vozy tohoto segmentu nabízejí jen sedmimístné uspořádání.

Klepněte pro větší obrázek
Navá generace osmimístného MPV Kia Carnival
 na prvním snímku

Design vozu lze považovat za evoluci typu Carens, ale kromě výrazně větší masky chladiče a jednodušších předních světlometů zaznamenáme hlavně celkově mohutnější proporce a ostřeji řezané rysy. Výrobce slibuje kromě prostorného interiéru také jeho špičkovou variabilitu a širokou škálu různých odkládacích prostor. Pod kapotou se zřejmě objeví zážehový šestiválec GDi 3,5 l/216 kW, o dalších dostupných motorech zatím můžeme jen spekulovat.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2009
Stav: 67 003 km
Cena: 95 000 Kč
Kia Ceed 1.396
Rok výroby: 2008
Stav: 92 453 km
Cena: 75 000 Kč
Kia Ceed 1.582
Rok výroby: 2012
Stav: 153 105 km
Cena: 125 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků