Kia Cadenza: konečně v celé kráse

41 komentářů

foxy
22. prosince • 0:25

Kia se vyšvihla.

martin
29. ledna • 14:20

no ty vole to je moc, zadek jak audi, a předek jak chrysler 300, laciná korejská parodie na luxusní vuz

lamal
27. listopadu • 0:30

No zo zadu je to ozaj audi a keby to vidim, ze to je nieco nove od audi tak to zhltnem vsemi 10timi... pokial by tam boly teda kruhy a nejaky prislusny napis :-D Ale budis len mi nepasuje ten predok s tym zadkom su to dve rozdielne dizajnove veci :-/ zadok je cisto progresivny a predok tak nejak otvoreny taky draci vyraz...zmiesane pocity z toho mam

roomstein
1. prosince • 22:24

no tak zezadu je to vysloveně lexus, z něhož se inspirovalo i audi. i ty zadní dveře lexus is nezapřou. předek je trochu uhlazenější mondeo. celkově se mi to líbí, nic extravagantního a nadčasové

Milan
26. listopadu • 16:52

skoro 300 koní a max 230km/h to je zajímavé teda :-D

salamoon
27. listopadu • 10:01

a naco ti viac?
aj tak by to obmedzili na 250 max,a aj tak ani tych 230 nepojde 95% tychto aut.vsetko nad 200 je zbytocne....

Lukáš
27. listopadu • 12:02

Byl jsi někdy v Německu se svým autem? Teda jestli jede aspoň něco málo přes 200. On je pak docela rozdíl, zda máš jet 200 nebo 250 nebo i více, pokud tomu dovolují okolnosti a podmínky. Máš stejně hloupou demagogii jako proč se u nás prodávají auta, která umí jet víc než 130km/h, když stejně více jet nemůžeš. Tvůj názor neřídí svět..;-)

Skyline
27. listopadu • 17:08

Ja jsem v Nemecku byl hodnekrat, takze tvoje svetacke kecy o 250 km/h me slusne rozesmaly:-D Osobne si myslim uplne to stejne, je jedno, jestli 230, nebo 250, v realu s tim nad 200 nikdo jezdit nebude, protoze proste neni kde. Nerikam, ze neni mozne se na 250 nekde rozjet, ale vzhledem k useku, behem jakeho jsi schopen tu rychlost udrzet, je to oproti 230 smesny rozdil. Predstava, jak ujedu s konkurencnim autem v Nemecku za hodku 250 kilaku a tak jsem nastvany, ze s Kiou je to jen 230 je hodna pubertaka, ktery ma o autobahn akorat tak mokre sny.:-D

Pepa
27. listopadu • 21:52

Souhlas.Platí že ona neomezená rychlost na německých dálnicích je pouze sen zdejších puberťáků.Ten kdo tam často jezdí ví,že mnohde je rychlost omezená na 130km/hod. a kde není platí při případném průšvihu doporučená rychlost 130km/hod. kdo ji při nehodě překročí má problém.

kejkl
26. listopadu • 15:56

Žluťácí se toho fakt nebojíB-]

Xeon
26. listopadu • 12:45

Zadná časť-celkom zaujímavá. Niečo také som čakal u Superba.

Elpin E. (Elpin)
26. listopadu • 11:34

Taky si myslim ze se moc podarilo. Zezadu trochu Audi A4, zepredu Fort Mondeo :-)
S logem KIA na volante bych ale asi jezdit nemohl :-( Porad by mi pripominalo ze proste sedim v levnym korejskym aute a na poradny nemam...

legnaw
27. listopadu • 9:06

ten napoleonovsky komplex sa da liecit!

Brouk
26. listopadu • 12:52

No, logo KIA na volantu te trapit nemusi. Jelikoz jezdis v 15 let stare popelnici, tak na poradny auto asi fakt nemas a jak se divam na tvou gramatiku, tak asi ani nikdy mit nebudes.

Elpin E. (Elpin)
26. listopadu • 13:06

Ano ano, je treba se zastavat sve oblibene (levne :-D) znacky! Smele do nich! :-D :-P

anawarr
26. listopadu • 19:59

on má pravdu ....za cenu tvé hondy accord 1994 bude maximálně příplatková klimatizace:-D

Elpin E. (Elpin)
26. listopadu • 21:13

Presne tak... A porad je v kazdym smeru lepsi nez nova (Killed-In-Action) KIA. Dik ze jsi na to upozornil :-)Holt na novy auto nemam. Koupil jsem stary, ale zato poradny. Jelimani jako vy kdyz nemaji na novy, koupi KIA :-DAle abysme se nehadali - Kia pro zensky, klidne. Cee'd je dobra stylovka ktera doda kazde zenske smrnc. Tyhlety pseudo-premiovky si ale jen hrajou na neco co nejsou a jejich majitel je cvok, co si mysli ze s levnou korejskou "premiovkou" trhne paradu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Phoenix
27. listopadu • 10:50

Ne že bych se chtěl zastávat korejců, ale Auto Union (původní Audi) rozhodně nebyla prémiovkou automaticky, to si musela vybudovat, stejně jako BMW a ostatní. Prémiovka se nerodí, to se vyvíjí... Takže já bych rozhodně nepodceňoval Korejce a nepřeceňoval Evropu. Dobře to bylo vidět na příkladu Lexusu, nad kterým tady v 90. letech všichni ohrnovali nos, on si mezitím udělal jméno v US a pak i německý AutoMotorSport musel při srovnávacích testech s prémiovou trojicí uznat, že Lexus je mnohem dál a o některých věcech se německým automobilkách ještě chvíli zdát nebude.A ostatně - Japonci taky ještě relativně nedávno platili za levné značky, jejich auta ještě v 70. a 80. letech byla relativně směšná... Takže opatrně, vše je jen otázkou vývoje.

Elpin E. (Elpin)
27. listopadu • 14:25

Konecne nekdo normalni s argumenty bez urazek.S vyvojem znacky souhlasim, ale jen castecne. Prece jen takove Porsche, Ferrari nebo treba Mercedes jsou premiove znacky v podstate od jejich vzniku.
KIA se "narodila" v padesatych letech stejne tak jako Honda a na uroven Hondy se nevypracovala.
Lexus nabizi technologii, Mercedes nemeckou kvalitu a preciznost, Honda je markou sportovnich aut kde pozitek z jizdy je na prvnim miste. Ale KIA? Co nabizi ta krom nizke ceny?Mozna tomu za par let bude jinak a KIA bude pojem, ale v soucasnosti je KIA proste podradna znacka a na koupi jejiho premioveho auta jeste brzy...

Phoenix
1. prosince • 12:00

VW taky začínal jako skutečně továrna na lidové automobily... jednoho dne nastoupil s Passatem a postupně ho vylepšoval, až z něj udělal etalon třídy, takže do jisté míry prémiovku - ať se to komu líbí nebo nelíbí... Pravda Phaeton už mu nikdo moc nežere, protože na to neměl v době uvedení image, ale všeho do času. Stejně to bude i s KIA... Klidně může být výrobcem masovek, ale může se vypracovat v nějaké třídě na prémiovku. Nebo když bude mít pocit, že KIA nemůže být prémiová značka, založí si konkurenta Lexusu a Infiniti a bude...Prostě jen proto, že minulá produkce byla laciná neznamená, že budoucí se nemusí proměnit v prémiovku... A s tou německou kvalitou bych to taky moc nedémonizoval, v posledních letech to byly hlavně německé automobilky, které měly neustále nějaké svolávačky. Což je ale logické, protože auta jsou čím dál tím složitější a doba vývoje se zkracuje a pak se reálně ukáže něco, co v laboratořích nebylo vidět...Takže nechme se překvapit, co přinese čas, ale předem neodsuzujme... Kdo by před 20 lety čekal, že Škoda bude mít velký sedan, který ji posune zase někam jinam?

Rozy
28. listopadu • 13:51

Tady se nabavíme o tom, že KIA kromě nízké ceny něco nabízí víc, samozřejmě je BMW, MERCEDES, LEXUS,.. lepší. Podstata je v tom a to je důvod proč sem ti odepsal na ty tvoje bláboly, je že KIA new vs CIVIC 15 let. Tak pokud někdo tvrdí, že starej civic je lepší, tak je fakt zakomplexovanej magor :-D

Elpin E. (Elpin)
28. listopadu • 22:49

Prave tu podstatu jsi vubec nepochopil. Jednak jsem rekl ze MUJ Accord (nejsi schopen si ani zapamatovat jmeno) je porad lepsi nez nova Kia. Nevis jak se o to auto staram, nevis kolik ma najety a podobne. To za prve. Za druhe kazdy normalni clovek pochopi ze to byla jen nadsazka a reakce na hloupy narazky.Clovek tady rekne svuj nazor ze premiove auto od KIA by si nekoupil a hned se na jeho hlavu snese banda kretenu co ho urazi za to co ma v podpisu, jaky ma auto, jaky ma mobil a podobne. To se vsem zda v poradku, ale staci abych se tem hloupostem branil a hned me za to vsichni ukamenujte! Ano, jsem vul a vy jste nejchytrejsi. Staci? A ted uz mi dejte pokoj...

lamal
28. listopadu • 17:02

v jazdnych vlastnostiach ho ten civic kludne necha....taka je realita niekedy...a bol to tusim accord :-)

trent
27. listopadu • 15:45

Zde nikdo netvrdí, že KIA je prémiovkou. Ale koukni se naportfolia většiny vyspělých automobilek a uvidíš, že každá z nich se snaží nabídnout nějaký ten vrcholný model...co by prezentaci své vyspělosti. A hodně autům škodí jen předsudky(jaké máš třeba ty), při tom kvalitativně jsou to mohou být smělí konkurenti.

Elpin E. (Elpin)
27. listopadu • 16:27

Jakto ze nikdo netvrdi ze je KIA premiovkou?? KIA to tvrdi! Sakra kazdy auto ktery prodavam prece musi mit nejaky poslani. Neco pro co je stvoreno. Tahleta KIA K7 je v segmentu executive, to znamena auto stvorena pro image, reprezentaci. Jak muze nekdo prodavat reprezentativni auto bez reprezentativni znacky? Kdyz budu 50 let vyrabet sekacky na travu, nemuzu najednou vyrobit auto pro image...
To proste nejde a kdo to nevidi a takove auto si koupi tak je proste jeliman.Je uplne fuk jestli podobny zverstva delaji i podobne znacky, na veci to nic nemeni.

lamal
27. listopadu • 17:12

len zabudate na to, ze su tu aj ludia co realne pozeraju co za tu cenu dostanu a neparaju sa s tym, ze to nieje mercedes... prezrie si to , vyskusa, povie je to podla mojich predstav a kupi... keby takych ludi nebolo nema sancu ziadna ina znacka , lebo kazdy by kupoval len mercedes a vw v inej triede /vw je len priklad/ ...cize vec priorit, vkusu a univerzalnosti a dynamiky trhu... a tak to ma byt, mozno o 25 rokov bude KIA reprezentativna aj ked pochybujem... to co je zavedene nebude spat na vavrinoch

Pepa
27. listopadu • 21:47

Máte pravdu každý by kupoval pouze Mercedes a Ford.Jiní by se nechytli,jenže svět se vyvijí.

lamal
27. listopadu • 11:55

no to by som sa zasmial ze japonske auta boli v 80 rokoch smiesne...sa preber prosim ta

Rozy
27. listopadu • 9:20

To že sis koupil starý 15 let auto a srovnáváš ho s autem úplně jinde svědčí o tom jakej seš magor, s takovou popelnicou prosímtě nic neříkej radši, pokud tě to sere že jezíš takovou hrůzou tak na sebe radši neupozorňuj a léč si ego jinde. V ničems beztak neseděl a meleš to mám nejradši, prober se. Takových vesnických balíků jak seš ty jsou plný fóra hrůza. Radši si našetři na zimáky na té popelnici prosímtě místo těch keců.

Rozy
27. listopadu • 9:26

a ještě si napiš k podpisu jakej máš telefon, to to budeš asi fakt velká lama, jak malej kluk dělat machra s telefonem, tos na něj asi štřil celej rok to vypadá :D lidi co na to mají nemusí psát do podpisu jakej mají telefon taková pi.ovina by je ani nenapadla :D Vypadá to, že si radši našetři fakt na ty zimáky (ale nový aspoň prosímtě konečně).

Elpin E. (Elpin)
27. listopadu • 10:24

Teda, by me nenapadlo co vsechno se da z podpisu vydedukovat... Sherlock Holmes bledne zavisti :-D
Jen pro tvou informaci, podpis je spolecny pro vice diskusnich for, i to na mobilmanii ;-) A zimaky uz mam obuty, nemusis mit peci :-)Kazdopadne teda koukam ze ma levna KIA docela dost hardcore fanousku co se neboji pro obhajobu placat pate pres devate... No, delate cest sve znacce :-)

Rozy
28. listopadu • 13:48

Sám teda pro info jezdím v poslední trojce BMW. Ale fakt 15 let civic vs. new KIA, tak myslím není co řešit ;-) to by si mělo v dnešní době spousta lidí už uvědomit. Nejen proto u nás je nejvíc ojetejch aut v evropě snad, na tom smetišti jsme díky těmto potomcům, co si léčí ega a rozpadají se jim auta pomalu. Typuju, že chodíš na Honda forum s dalšíma děckama co mají podobný vraky a vychvalujete si je, ten kdo si koupí new car a nejezdí rakví tak ho taková pičovina ani nenapadne, to je taky jedna věc co jsem spozoroval lidí co znám, na tebe by to fakt sedělo.

Rozy
28. listopadu • 13:39

Nejsem skalní fanoušek KIA ani jiné značky, ale měl sem tu čest tím jet a nemyslím že by to bylo blbý auto nebo nedej bože horší auto než 15 let starej civic aspoň :) Sám jsem jezdil asi šesti typy nových podotýkám nových aut různých značek, ale keci typu že 15 let starší auto je lepší než něco novýho mě fakt dostávají, prober se. Pokud jsi s tím neměl zkušenost a jen pro svůj vnitřní pocit pleskáš, že KIA je wack protože to je KIA tak seš fakt marnej.

trent
27. listopadu • 15:38

Já tedy nejsem skalní fanoušek značky, ale to co zde předvádíš je maloměšťáctví. Doba pokročila a dnes je pořádné auto každé...oproti autům z roku 94. Než abych si koupil novou Kiu, tak si raději koupím 15 let staré auto s 300k na tachu. To je výhra. Ale ty jsi jeden z těch co se do aut oblékají a honí se na tom své mindráky...i když co s 15 let starym autem. :-/

Elpin E. (Elpin)
27. listopadu • 16:15

No jo, mas pravdu. Vsichni majitele 30letych Ferrari se pujdou dnes zahrabat, protoze nova Kia je proste super, protoze... protoze... protoze je novaaa! Ha! :-D Vsichni si kupme Dacii Logan! Nevadi ze to je hnusny nekvalitni auto, hlavne ze je novy! Tenhle nazor to je neco uzasneho, fakt...To prave ze do tehle novejch se chtej vsichni oblikat. Mysli si ze jsou borci kdyz si koupi novy auto, protoze muzou o sobe rict: "Ja mam novy auto!"Predstav si ze udrzovany stary auto (rikal jsem snad nekdy neco o 300k na tachu?) s dobrou image je proste lepsi nez nova pixle od bot co si na auto jen hraje, at uz se ti to libi nebo ne... Navic porad se tu bavime o autu za pul mega! Kurna vzit pul mega a jit do bazaru, tak si koupis Audi A6 z 2007 jak cumel. Co na tom ze bude dva roky stary? To bude akorat zajety. Porad je to ale reprezentativni a clovek tim dava najevo ze za sve penize chce dobry auto a neni to jeliman co si koupi drahou plechovku jen kvuli tomu ze je nova.

Shimi
27. listopadu • 18:30

to Elpin: Tak tohle mě rozesmálo a pobavilo zároveň :-D Víš, on je rozdíl v tom mít 30letý Ferrari a 15letýho Accorda :-D Chtěl si mermomocí zůstat nad věcí, ale tady ti to trošku ujelo ;-) No, řekl bych, ku*evsky ujelo. Navíc bazarové ceny máš zmáklé a styl tvého psaní jasně ukazuje, do jaké cílové skupiny patříš. Takže příště trošku ubrat plyn a bude to dobrý. Jinak to bude na mokrý hadr a zápis do zlatého ventilku ;-)P.S.: Bavíme se o autě za půl mega?? Tos vzal kde? Jo já zapomněl, ty žiješ v bazarových cenách, tak to potom jo.

Elpin E. (Elpin)
27. listopadu • 19:15

Tahle hloupa snuzka nesmyslu mi nestoji za odpoved. Zkus na chvili vystrcit hlavu ze sveho zadku, poradne si precist co jsem psal a hlavne pochopit vyznam slov. Po-cho-pit. Vis? :-) A ted ksc, nemam na tebe cas...

Shimi
27. listopadu • 21:52

Tímhle jen potvrzuješ, co jsem psal. Dělej ze sebe dál vola, mně je to šumák ;-)

Miki
27. listopadu • 10:22

Nedráždi ho!!! Má 8 GB RAM. :-D

Phoenix
26. listopadu • 8:00

Sice v tom vidím inspiraci několika prodávanými modely jiných značek, ale musím říct, že to vypadá velice zajímavě a docela se mi líbí. Celkem jsem zvědav na to, jak to bude vypadat v reálu :-)

IO
26. listopadu • 15:51

Velmi pekne auticko.)

Doporučujeme

Články odjinud