Ken Block ukazuje Ford Focus RS RX s výkonem 600 koní

Ford před časem potvrdil nový speciál pro mistrovství světa v rallycrossu. Místo dříve používané Fiesty letos vyrazí na soutěžní tratě nový Ford Focus RS a za jeho volantem se představí Ken Block, který také vyslal do světa první krátká videa (a pár fotek) prezentující tento hodně speciální Focus.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Hatchbacky | Ford | První svezení | Ford Focus

Ford Focus RS udělá Kena Blocka z každého. Ano, i z vás [první dojmy]

Focus RS RX totiž nemá jen řádně přepracovanou karoserii a množství karbonu, dost se změnila i technika. Ford nasadil přeplňovaný dvoulitr, jehož parametry se nakonec dostaly až na 441 kW (600 k) a 900 Nm. Sprint na 100 km/h by měl zabrat jen něco málo přes dvě sekundy.

V prvním ostrém závodě by se Ken Block s novým speciálem měl představit příští týden v Portugalsku. Máme se na co těšit.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků