Ken Block, 1400 koní a další bláznivá jízda na hoře Pikes Peak

Ken Block je díky svým bláznivým kouskům známý po celém světě. Jeho nejnovějším kouskem je jízda v tomto Hoonicornu s 1.400 koňmi!

Ken Block láká diváky na své nejnovější a nejšílenější dobrodružství prvním trailerem. V něm se bude prohánět po cestách na hoře Pikes Peak a to v monstru Hoonicorn se dvěma turby a 1400 koňskými silami. Vůz byl odhalen minulý týden a v jeho útrobách se nachází 6,7 litrový osmiválec.

V následujícím traileru je velmi dobře vidět, jak dostávají zabrat zejména pneumatiky a to i díky pohonu všech čtyř kol. Celková délka trasy na hoře Pikes Peak je téměř 20 kilometrů a proto jsme všichni zvědaví, jestli ji Block zvládne tímto stylem jízdy urazit pouze s jednou sadou.

Video | Ford | Gymkhana

Ken Block řádí s Focusem RS RX, začíná se však opakovat

Na odpověď si ovšem musíme počkat až do léta příštího roku, právě v té době totiž bude odhaleno nejnovější video v plné parádě. Seriál Gymkhana Kena Blocka se má následujícím dílem přehoupnout do zcela nové generace jeho počinů a nese i příznačné označení - Climbkhana. Doufejme, že během osmi měsíců čekání se dočkáme alespoň nějakých dalších upoutávek.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků