Takže jak tak koukám ty už si v a tom autě jezdil že o něm tolik víš vid...??
Koukám na tuhle hovadinu a uvažuju kam asi půjde výroba supersportů? Kde jsou doby, kdy se konstruktéři snažili vyrobit opravdu super auto? Kdy si s tím dali práci a vymysleli a zkonstruovali auto od A do Z? Auto, které mělo duši a ze kterého čišela snaha být lepší, než konkurence, auto, které má i dnes smysl a má co říct? Co je tohle? jen kupa laminátu a obrovský motor.. Takovou kravinu dokáže postavit každý, kdo má přístup k aerodynamickému tunelu a peníze na motor z Corvette+turbo nebo kompresor.. Ne, tohle není sportovní auto, ale jen velký motor v laminátu..
A nejen to. Prakticky je k hovnu. Jak v Dubaji, tak v Kotěhůlkách.
az s tim zajedou do dubaje a bez uhony prevodovky, motoru, chlazeni apod. tim najezdi v tamnich teplotach a zacpe 5000 km, pak uznam, ze to auto muze mit nejaky titul nejrychlejsi....
a proč by tohle měl bejt problém? no i když pro majitele faka je asi nepochopitelný, že jsou auta, co se i uchladěj B-]
Protoze prave to je ten rozdil mezi Veyronem a jinymi udajnymi soky. Veyron se neusmazi ani pri popojizdeni v kolonach. Ovsem pokusy ala Ruff, Seleen apod. toto po naladeni na tyto vykony proeste nedaji. Ono udelat auto co ma 1500 koni a rozjede se na 420 moc velky problem neni. Ovsem realna puzitelnost, to uz problem je.
Ačkoli má koza často tendenční názory, tak v tomto má pravdu. Naladit na maximální výkon, je mnohem jednodušší, než vyrobit ultimativní auto, pro běžný provoz. Proto to taky VW tak dlouho trvalo a proto byl projekt Veyron a jeho uvedení na trh několikrát opožděn.
Taky dnes souhlasím s kozou.
málokdy s tebou souhlasím, ale tentokráte máš pravdu ;-)
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.