Když starý most doslouží aneb Demolice v přímém přenosu

Sinntalbrücke na německé dálnici A7 mezi městy Würzburg a Fulda sloužil motoristům 46 let. Stáří se na něm podepsalo tak, že bylo nutné postavit most nový, který vyrostl hned vedle toho starého, a ten logicky bylo potřeba nějak odstranit. Strhnout most v dnešní době není nic speciálního, ovšem právě fakt, že hned vedle potřebujete uchránit most nový, působil jisté komplikace.

Zajímavosti | Cestování

Ve Vladivostoku byl otevřen nejdelší zavěšený most světa

Jak je vidět na celé řadě videí, vše nakonec klaplo tak, jak bylo naplánováno a starý most ten nový nepoškodil. Jen pro představu jde o most dlouhý 700 m, přičemž jeho demolici sledovalo na 8000 diváků. Co je ale nejzajímavější, to je údajně fakt, že do hodiny po této akci už po novém mostu jezdila auta.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

dnes | Milan Lažanský | 12 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků