Když si na pobřežní silnici připadáte jako v automyčce

Počasí ve Velké Británii – to je silné téma. Ne nadarmo ostatně na ostrovech skoro každá konverzace začíná už po staletí otázkami na toto téma. Když prší, tak vám tady nepomůže žádný deštník. A když bouří moře, tak je nejlepší nevyplouvat... a vlastně ani nevyjíždět na silnice lemující pobřeží.

Svědčí o tom záběry pořízené v okolí městečka Cleveleys. Byly pořízeny ve chvíli, kdy byla severní část Velké Británie bičována drsnou větrnou bouří, ta dosahovala rychlosti až 210 km/h.

Prudké poryvy větru byly místy tak silné, že se vody Irského moře (vnitřního moře Atlantského oceánu mezi Irskem a Velkou Británií) tříštily o pobřeží Fylde a slaná voda dopadala na pevninu v podobě obřích kapek připomínajících mýdlovou pěnu z myčky... Automobilům ovšem tato kúra asi sotva svědčila.

 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek