Když se v terénu nedaří: Přehnaná motivace mnohdy škodí!

Jízda v terénu vyžaduje zkušenosti, dobrý odhad a respekt. Když však řidič své schopnosti přecení a příliš věří i svému vozu, špatně to dopadá.

Dokazuje to následující kompilace nepovedených jízd v terénu. Vesměs se jedná o upravené vozy a záběry z amatérských soutěží, kde se chce každý ukazát v co nejlepším světle. Někteří volí strategii „dám plnej plyn a ono to nějak dopadne“, jiní zase jedou rozvážněji.

Retro | Video

Nehody na Nordschleife v sedmdesátých letech: Bouda sem, bouda tam

V rozbahněném terénu je vždy lepší nenechat kola zastavit, ale když řidič se svým offroadem trefí dva stromy a stále „na tom stojí“, značí to, že je pro něj překonání překážky vším. Jiní si, byť i v rozvážnějším tempu, troufají na příliš strmé překážky a nouze tak není ani o kotrmelce, při kterých řidiči stačí vystoupit ještě uprostřed svého akrobatického čísla. Podívejte se sami.

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků