za 20 sekund od havárie u něm byli zachránáři, to na Brněnském okruhu, když uhořel ten ital v Lambu to trvalo záchránářům stejně a to se to stalo naproti peddocku a namísto toho, aby vytáhli řidiče z auta hasili v dostatečné vzdálenosti, aby se jim nic nestalo: http://www.youtube.com/watch...
hmmm, smutně neprofesionální... Na druhou stranu uhasit hořící auto není fakt legrace...
po přečtení dostupných info beru zpět. Udělali co mohli... Smutný je fakt, že první doběhnul kameraman a místo pomoci začal točit ...
nevídíte na záznamu, že k němu přiběhli dva hasiči a za 20 sekund přijelo záchranářské auto a nikdo nevytahoval řidiče z kokpitu (neslyšel jste křičet ty lidi...) okolo aut už bylo spousty lidí a nikdo řidiče nevytahoval, to se dělá jako první, dvojnásob když je tam více jak jeden záchranář, proto záchranáři mají nosit nehořlavé obleky, helmy a pokrývky obličeje, víte kdo jej nakonec vytahoval, jeho kolega Ital v civilu a bez jakýchkoliv ochraných pomůcek, bylo to falgrantní selhání a hysterická snaha to okecet to jen potvrzuje
Nesmysl, zar od toho ohne znemoznil i jen priblizeni, natoz otevreni dveri a vytahnuti ridice, to by ten hasic musel mit specialni oblek, ve kterem ale nemuze cekat na pitwall. Je to videt na to civilistovi, ktery nekolikrat mus uskocit kvuli silnemu zaru - predpokladam, ze sem si zpusobil popaleniny. K ridici se dostal az pote, co hasicima pristrojema ochladili dvere a odklonili ohen. Predstava, ze na kazdem metru trate stoji desitky pripravenych hasicu s tlakovou hadici je usmevna.
omylem jsem vám dal plus, namísto toho, aby 12 a více hasičů s přístroji hasilo kde co, mělo několik lidí přednostně uhasit prostoro řidiče a okamžitě jej vytáhnout nebo spíše jej vytahovat z ohně, nehořlavé oblaky a rukavice mají, koordinace ohledně vytažení řidiče a uhašení kokpitu není vůbec vidět, zhruba od 35s do 45s dokonce nehasí kokpit vůbec nikdo (to byl rozhodující okamžik, který toho člověka stál život) a druhý hasič stříká na asfalt u zadní části vozu, opravdu vám není divné, že jej vytajhoval civil bez ochraných pomůcek a předtím jej chtěl vytáhnout jiný civil bez ochraných pomůcek, kde byli záchranáři a k čemu mají ochrané obleky...
Dovoluji si ocitovat vyborny komentar : ,,dovedete si predstavit kdyby ten benal bouchnul? Tak tam zarve nejen ten ridic ale i zasahujici hasici. Je mi lito, ze to musim rict ja jako hasic, i kdyz dobrovolak, ale nikdo z nas by se k ty horici kabine nevrh jako ten posuk co tam lez (mechanik?). Priorita zachrany zivota je nepopiratelna ale ne za cenu ohrozeni zivotu a zdravi zasahujicich hasicu! Tohle neni americky film. Neni mozny zasahnout penou nebo CO hasicakem v prostoru kabiny. Behem 30 vterin by byl pilot v bezvedomi nebo se zastavou dechu popr otravou... A ze tam zasahoval trambus? Stezujte si ne u poradatelu ale u Ministerstva vnitra nebo u Mesta Brna, ze neuvolnili vic prostredku na nakup techniky a vycvik."
Spíše je to komentář primitiva:1. Auto se od 35s do 45s v podstatně nehasilo, pokud nám dobrovolný hasič chce namluvit, že k tomu byl důvod, protože hrozil výbuch tak lže hned dvakrát, výbuch nehrozil, závodní auta mají složitý systém jištění, palivo se rozlilo a hořelo to je něco jiného než výbuch, věřím, že hasiči na okruhu jsou s těmito specifikami seznámeni 2. Pokud nám chce dobrovolný hasič nemluvit, že hořící auta se musejí nechat vyhořet, protože nikdo neví kdy vybouchnou a nedá se s tím nic dělat, tak prostě lže neskutečným způsobem, nebo je to blbec na kvadrát, na okruhu by mělo být takové zařízení, které takový požár dokáže uhasit a chrání i samotné hasiče, ne jen tucet hasičů s ručními hasičáky!!!!!!!!!!!!!!!!!3. A na závěr píše úplné blbosti. Na záznamu je jasně vidět jak pěnu hasí kabinu s řidičem a až se jim podařilo část uhasit, tak civilové vyprostili svého kamoše, bylo to rozhodně déle než 30 vteřin a nebyl ani v bezvědomí ani neprodělal zástavu dechu popřípadě otravu, zřejmě dobrovolnému hasiči nedošlo např., že závodníci mají nehořlavé helmy DOBROVOLNÝ HASIČI DOUFÁM, ŽE NIKDY NA TVÉ INTELIGENCI A SCHOPNOSTECH NEBUDE ZÁVISET NĚČÍ ŽVOT, PROTOŽE VY JSTE ASI HASIČ JEN PROTO, ABY JSTE SE NĚKOLIKRÁT DO ROKA OŽRAL NA HASIČSKÉM BÁLU
No zaprvé jde o věc starou tři roky.Za druhé se z toho řidič dostal: http://www.omnicorse.it/magazine/2954/giorgio-bar... ... Za třetí - bláboly lidí, co hasili akorát tak chcaním doutnající táborák, jsou jen bláboly.No a nakonec - jestliže ti lidé na okruhu riskují životy tímto stylem, mají si platit záchranné složky sami. Doufám, že to neplatíme z našich daní. Pro mě, za mě, nechť tam je dvacet hasičských mercedesů a armáda záchranářů - ale zaplatí to závodníci. Jinak by tam měli jezdit dobrovolní z Ivančic, pak už by nebylo co hasit.
Zavodnik neprisel o zivot, jen utrpel popaleniny 1. stupne a zlomeninu nohy, to za prve.Za druhe, na civilistovi bylo jasne videt, ze jedna ve zmatku a vazne ohrozuje svuj zivot - tim, ze se vrha do plamenu riskuje vdechnuti ohne a tim vazne poraneni plic. Hasic ma aspon nejaky vycvik a i kdyz je zachrana zivota dulezita, nesmi sam prijit o zivot. Nehorlave obleky sice meli, ale zadnou ochranu pres oblicej ani dychaci pristroj - coz tito tezko budou mit.Nehoda se stala kratce po startu a v aute bylo kolem 100 litru benzinu, nikdo nevedel, jestli se vylilo vsechno nebo hrozi vybuch, ale ty by jsi neohrozene vstoupil do plamenu, v klidu jezdce odpoutal a vynesl na rameno, ze ?Dalsi veci je, ze jezdec ma specialni kombinezu, ktera ho po urcity cas ochranuje prad plameny a zarem. Ta ho samozrejme ochranila a jsem moc rad, ze z toho takto vyvazl.
Zajímavé všude kde hledám se píše, že řidič skončil v nemocnici se zlomenou nohou a popáleninami...nic o ztrátě života. A potom....můžete si zajet do Brna za hasiči a popovídat si o tom co mají dělat....resp. můžete jim dát školení jak to mají dělat....Jinak ještě jedna informace...nehoda se stala skoro po začátku startu, kdy auto mělo plnou nádrž...
Z lidí jako vy je mi na zvracení. Nemusím jezdit do Brna, abych radil hasičům, každý normální člověk vidí, že neměli techniku, stálo tam tucet hasičů s ručními hasičáky a zmatečně tam hasili. Námísto hledání omluv a trapných výmluv by bylo moudré věnovat desetinu energie přiznání si, že nebylo vše v pořádku a poučit se z toho, ale to ne, český národní sport, hra na oběti výmluvy, omluvy. Když si člověk čte jak to viděli v zahraničí musí jim dát za pravdu: http://www.ridelust.com/category/rides/other-ride... ... http://www.wheels24.co.za/Motorsport/General/Lambo-... ...
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.