Kdo má lepší zvuk? Nový Ford GT nebo legendární GT40?

Ford intenzivně testuje závodní verzi svého nového supersportu Ford GT. Ten se ukázal v silniční verzi letos v lednu na autosalonu v Detroitu a v červnu pak byla během 24 h Le Mans odhalena závodní verze, se kterou se právě Ford do Le Mans vrátí už příští rok.

Americká auta | Ford | Premiéry | Sportovní auta | Autosalony | Kupé

Ford GT se vrací s turbem a automatem. Od příštího roku bude závodit

Nyní si můžeme poslechnout závodní Ford GT v akci a pro porovnání přidáváme i video starého Fordu GT40, který v Le Mans vyhrál čtyřikrát za sebou v letech 1966 až 1969.

Jen připomínáme, že zatímco legendární Ford GT40 sázel na klasický atmosférický osmiválec, moderní reinkarnace má přeplňovaný šestiválec 3,5 l. Sériová verze má výkon „přes 600 koní“, o síle závodního modelu se ještě nic neví.

Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Ford Mondeo 2
Rok výroby: 2007
Stav: 162 305 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

dnes | Radek Pecák | 8 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 26 příspěvků