Každá druhá evropská automobilka bude brzy prodělávat

13 komentářů

Bob
1. července • 10:55

Tržní dotace ???
Co to je za výraz?
Něco jako čisté hovno?
Takže šrotovné každé 3 roky ?

Petr Švancar (Švany)
28. června • 13:06

Máme Subaru Forestera 2006, je to přes pět let a měnili sme spotřební materiál - oleje, brzdový destičky etc. Nic víc nic míň, auto bude mít naběháno 100k km. Není jedinej důvod ho měnit. Dělá tu samou službu jako nový. Prostě takováto auta jsou velice špatná investice, tak světe div se, že se ta auta nekupují jako na běžícím páse, když se ty peníze dají lépe zhodnotit.

Ivan
27. června • 19:15

Pokial nebudú bežný ludia "normálne" zarábať, nemôže existovať normálny kolobeh financií a už vôbec nie kupovať nové auto aspon každé 4 roky

Kenny
27. června • 12:20

My jakožto dodavatelé to v sales planu a odvolávkách už cca 3 měsíce jasně vidíme !!!!!! Rok 2013 má z "neznámých" důvodů pokles o cca 10% :-/ .... což je super, když se u nás všecko jednostranně soustředilo na automotive :-D Politici opravdu v hlavě vymeteno, hlavně že byla (a to byla) provizička do kapsičky za další pouze montovnu :-( Teď hup, jeden pokles a jsou tisíce lidí bez práce! (to hlavní ještě nepřišlo) A areály ze zelených luk zavřít. ... Nadruhou stranu se ani nedivím. Silnice přecpané plechovkami pomalu už i v noci. Samé daně, ekovýpalné a různé umělé finanční zlodějny na motoristy. O cenách benzínu a nebezpečnosti značkových servisů nemluvě. Ke všemu většina těch aut taky až takové hogo-fogo není. A prodává to víceméně jen marketing. Je jasné, že z dlouhodobého hlediska je to cesta do pekel. Ale dokud nedopadneme na ústa jak Řecko, tak každý chytrý jaký jsme pupek světa že, ach jo :-(

Stefan
27. června • 11:05

K tomu netreba mať ani strednú skolu,teraz automobilky žiju vdakaČíne aj tá raz skončí....B-]

Jim
27. června • 9:46

Tak už to přišlo. Ani se nedivím. Každá automobilka se rok co rok kasá tím, že v dalším roce zvýší počet vyrobených aut. Neřeší však, že odbyt se plánovat nedá. Tam záleží na lidech, kteří to kupují. Každý by jistě chtěl každý rok nové auto, ale to je představa z říše pohádek.

ctenar
26. června • 23:46

Obávám se že "euroameričané" (čili i já) pouze sklidí to co zaseli (jak jinak), palivo? dáme nějakou "daničku", mýtné, dálniční známky, ...ještě nemáte dost.. CO2 je smrtící plyn...tak bude "danička"...auto jsou přece špatná ano. Je jen otázkou času, kdy to tu koupí soudruzi z ČLR a to pak budou odbory koukat. Když se každý z nás podívá okolo sebe tak je snad vše kromě nábytku a aut (zatím) ještě vyrábenu v EU, vše ostatní je z asie :-( Hlavně že jsme eko 3-[ A vedoucí představitelé automobilek ještě přijímají od EU dotace:-/ Napadá mě jen jedno slovo a tím je Titanic. "Naštestí" jsem v podpalubí a toho ledovce, co jsem viděl z paluby (když jsem se byl vyvenčit) si přece nemusím všímat ne?. Manuel to má přeci v ruce (za kormidlem) ;-)

Jarda.abc
27. června • 9:16

Jseš úplně vedle. Problém je ve službách a v naší nadřazenosti.
Říkali jsme si, u nás budou služby a Asijci budou makat.Jseš pouze Klausova hlásná trouba,že za vše může ekologie a euro.

ctenar
27. června • 18:17

Můžete to upřesnit? Mrzí mě, že většina věcí běžného života pochází z Asie a kde asi končí mnou zde vydělané peníze (minimálně čtvrtina až polovina) - v rukou asiatů. Budeme muset zchudnout, jiná cesta ze současného stavu nevede. Názor Klause neznám. Ekologické cokoli, si mohu dovolit pokud jsem bohatý, a za co může nebo nemůže euro opravdu nevím. Proč mimo jiné USA mohly zvítězit ve 2.sv. válce a přistát na Měsíci....Bohužel EU zničí byrokraté svými nápady. Proč mi někdo proboha určuje jakou si mám koupit žárovku? Jsem nesvéprávný či co? Nechovám se podle příručky?...:-(

Fantomas
26. června • 20:11

Na tohle měly automobilky myslet, když všude jako o závod stavěly další a další nové výrobní haly. Jenže to bylo hurá, každá automobilka se v médiích kasala, že do dvou let chce být největší na světě... S jídlem roste chuť :-P Jenže do budoucna bude potřeba se naučit používat slovo skromnost. A to platí pro všechny, pro firmy i pro lidi.

Znalec
26. června • 18:54

To změní jedině elektromobily v ceně dnešních plechovek, jinak to je prostě drahé a lidi jezdit nebudou a budou sedět doma na zadku. B-]

Ironik
26. června • 17:48

Dříve se šrotovaly jednotlivé automobily. Nyní se budou šrotovat celé automobilky?

Venca
26. června • 18:52

Když oni ti Italové a Francouzi vyrábějí už jen samý šrot,čím dřív to sešrotují tím líp.

Doporučujeme

Články odjinud