Kauza hořících GT3 má pokračování, Porsche vyhlásilo svolávací akci

V reakci na dva požáry modelu 911 GT3 modelového roku 2014 přikročila automobilka Porsche k hromadné servisní kampani. Dokonce doporučila majitelům, aby se svými GT3 prozatím nejezdili.

V Zuffenhausenu nejspíše už tuší, co k požárům vedlo. Tisková zpráva sice říká, že „interní studie ke zjištění příčiny poškození motoru nebyly ještě dokončeny,“ ale když automobilka volá vozy na kontrolu, patrně ví, co přesně chce kontrolovat.

Svolávací akce se týká 785 kusů 911 GT3, jezdících po celém světě. Porsche nabízí zákazníkům, že auta vyzvedne a dopraví do servisu ve vlastní režii.

Více informací o událostech, které dnešnímu oznámení předcházely, se dočtete zde:

Zajímavosti | Technika | Sportovní auta | Porsche

Porsche opravdu zastavilo dodávky modelu 911 GT3, je poněkud vznětlivý

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Z nuly na sto v různých podmínkách. Jak obstál sportovní Range Rover?

Na asfaltovém povrchu zaznamenalo sportovní SUV Range Roveru zrychlení z klidu na sto za 4,7 sekundy. Jak ale automobil obstál na ostatních površích?

včera | Stanislav Kolman | 3 příspěvky
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Test hybridu Kia Niro

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 75 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků