Proč používáte zavádějící věty a děláte radost ekoteroristům: ..."Emise oxidů dusíku jsou sledovány zejména z toho důvodu, že od určité koncentrace dráždí dýchací cesty a navíc přispívají ke vzniku kyselých dešťů a k tvorbě přízemního ozonu, resp. smogu."...Podzimní smogové situace s tímto nemají nic společného! Tady se jedná o tzv. oxidační smog - ý vzniká při dostatečném množství slunečního světla, typicky v květnu až září, a dochází při něm k reakci oxidů dusíku se vzduchem za vzniku přízemního ozónu. - tj. žádná mlha! B-]
Inymi slovami, dalsi sposob ako prepasovat tzv.eko-parazita do motoristovej penazenky. Uz vidim tie siahodlhe oslavne tirady v katalogoch na tzv.ekologickom tzv.papieri otlacene tzv.ekologickymi tzv.farbami aky je to dokonaly vynalez. To, pre koho je to je to vyhodne, sa samozrejme taktne zamlci.Takze to malo, co motorista usetri /ak vobec nieco usetri/ kupou diesela mu treba pomalicky vziat spat -kym je to cele v zaruke, musi to ist jemne, nenapadne a po castiach. Takze najprv si kupujuci zaplati za to, ze chce diesel. Potom, pri kazdej servisnej prehliadke bude platit za 20+ litrov hentoho svinstva. Jedna cast zarobku je zaistena. Druha cast toho ako z neboheho majitela auta vytlct peniaze uz zdaleka taka ´velkorysa´ byt nemusi a funguje na uz priam povinnom principe znamych ´kurv.tok´, ktorymi sa to ostatne v portfoliu roznych znaciek priam hemzi, najvacsia cast z nich spada to tzv.´eko-kurv.tok´. Rozumej fakt ze to treba navrhnut tak aby tam bola vhodna pravdepodobnost aby sa t vysypalo po skonceni zaruky. Takze zase maju zase dalsie firmy o zarobok postarane a s nimi aj ti, ktori tieto nezmysly pretlacia do dalsej tzv.dobrovolne-povinnej normy a vnutia krajinam a tym aj ludom. Rad by som vedel, kolko za to dostali....Podla znameho principu ´budes zrat co Ti davaju, ine nedostanes´.
Kdyz majitel smradocha nic neusetri, je to jen dobre.
No, a není nakonec ten benzín lepší?
Ve Švýcarsku, kde je míň zdaněn, než nafta, určitě. Ale Švýcaři víc dbají na životní prostředí a nepodporují tranzitní dopravu. Holt jim do toho EU nemůže kecat.Samozřejmě se rádi svezou s čistotou výfukových plynů, zajímalo by mne, jak jsou v jejich legislativě upraveny emise CO2.
Hustý, co se vše musí vozit v autě a vymyslet aby nám dieslové motory otravovaly život o trochu méně. Dokonce i močovinu do auta lejeme a máme ji ve vyhřívané nádrži.Hodně zajímavé.
Benzíny to čeká také.
Nečeká. Budoucí emisní norma Euro VI pro benzínové motory zachovává limity škodlivin na úrovni současné Euro V. Čili není potřeba dělat žádné úpravy a pochybuju, že výrobci aut to tam budou dávat dobrovolně, když k tomu není důvod.
kolik bude asi vyprodukováno emisí a energie při výrobě tohoto "zlepšováku"...
Každý rok x článků jak spotřeba pořád go down. Nicméně v absolutních číslech to skoro poznat není. Stará Vectra A jezdila za 6 - 6,5 litru benálu. Nebo Octavia I.gen 66kw, taky se do těch 5L dalo dostat. Tak nám tu nemažte med kolem huby. V autě milion kravin (na to všeeecky užije a korejci na tom staví svou politiku) ale primární fuknce, tedy jízda vpřed svépomocí se zas až tak nerozvíjí:-P:-P:-P
V absolutních ne ... ale když si vezmeme hmotnost dnešnch aut a přísné požadavky na emisní limity, není to zase tak špatné. Kdybyste vzal motor z té staré Vectry, upravil jej na emisní normu euro V a dal jej do nové Insignie, tak by žral 10 litrů.
Je to moc složité. Nemá to cenu. Podud něco, tak elektromobil.
Princip elektromobilu je znám přes 100 let.Přesto tu elektromobily masově nejezdí, něco je tedy špatně.
Nemusí to být nutně špatně. Vyvoj savců a potažmo člověka se nastartoval až o 100 miliónů let později, až vymřeli dinosauři. Přitom náš pra-prapředek se po celou tu dobu moc nevyvíjel. :-)
Hezké promo značky Bosch, ale Mazda to umí i bez SCR a jakéhokoli jiného typu Denox katalyzátoru.To by tady mohli také napsat.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.