Kamiony hlídá satelitní systém GPS. Kvůli dodržování přestávek

15 komentářů

jan xyht
4. dubna • 8:09

co je to za článek ? pokud k vyplnění prázdného místa tak to stačí jinak je nepřesný a dezinformativní
řidič =majitelovo opička za volantem a pokud není má smůlu a jde smykem a je bez práce
11-ti hodinové pauzy ? ha ha ha jsou to 9 zbytek doděláš o víkendy /na 9 se jezdit dáVe francii je povinný hotel k přestávkám? ha ha ha jen pokud se řidič nedostane 3 týdny a více domů
magnety -výmysl dopravců aby se kola točili a auto stálo co nejméně a tak vydělalo co nejvíce penězpřetížení-nepokutovat řidiče ale dopravní firmu citelnými pokutami,firma buď řidiče vyhodí nebo zkrachuje ale to by nesměly zákony zavánět lobbysmem a bylo by po přetížení
v ústeckém kraji se jezdí bez karty do tachografu vozí se uhlí odněkud někam váha soupravy 56-57tun!!!je to uplacené a ví se o tom ale dělá se ,že tento jev není a vše je v pořádku

xxx
17. března • 12:42

1. 4,5 hodiny jazdy - nie, to je 4,5 hod. výkon, t. j. aj čas straveny cakanim na nakladku, alebo vykladku. Niekedy vodic odje*be celodenny vykon s tym ze sa kazdu hodinu posunie o 20 metrov v rade.
2. Dalsia koko*tina je ta, ze ked Vam vykon dojde v zapche a teraz co? Mate ist za policajtom a nechat si potvrdit ze ste prekrocili povoleny vykon. A to ze niekedy po 2 tyzdnoch vonku po Europe Vam vykon dojde 50 km pred domom, alebo miestom vykladky a vy mate uz vycerpany tyzdenny limit a musite podla predpisov 2 !!!!!!! dni stat. Ano, mozete dodrzat predpisy, no pridete nnielen o zakaznika, ale aj o peniaze, lebo penale je likvidacne.
3. Kurv*a o akom zisku v dnesnej dobe sa v preprave hovori? 99% prepravcov malych, ale aj velkych zivori a prve co zakaznici ked nemaju peniaze nezaplatia je prave preprava, tolko neplatičov sa neobjavuje nikde inde.
Pohybujem sa v obore tak viem o com hovorim.
99% beznych vodicov vie koko*t o nakladnej preprave a jedine co vedia je picova*t.
Zo zaciatku som snazil chovat k vodicom osobakov slusne, no uhnete samu, bliknete pravou smerovkou ze moze ist, lebo vidite ze sa lepi na kamion, 9-ti z desiatich podakuju, no minimalne kazdy desiaty ked prebehne prijeb*e na brzdu a zadne odbocovat. A kurv*a nieje problem zabrzdit, ale potom sa rozbehnut. Takze postupom casu som sa na to vysra*l a jeba*l na vsetkych.
Teraz uz chvalabohu nesoferujem kamion a dufam ze uz nikdy nebudem.
A teraz nechcem nikoho urazit najviac kokot*ov na cestach som stretol v Cechach, morava bola este OK, no Praha a okolie to je samy majster sveta.

Skyline
17. března • 13:04

Dekuji za sondu do duse kamionaka. Obecne povazuji kamionaky za hovada, pricemz tak 1 z 10 je slusny. Tys mi to pekne potvrdil. Takze 10% lidi se chova neslusne a proto "sa na to vy.al a je.al na vsetkych". Uvazovani hlupaka. Ja mam podobne zkusenosti s motorkari - na 10 je 1 idiot. Presto se slusne chovam ke vsem, jsem rad, ze idiot je jen jeden. Predstava, jak se kvuli jednomu vykaslu na dalsich devet mi nejak unika. Chory mozok, to je asi jedine vysvetleni.

xxx
17. března • 17:49

V tom poslednom mas uplnu pravdu, normalny clovek do kamiona ako vodic nesadne.
Kolko najazdis rocne? Ja ked som jazdil tak od 140 do 175 tisic!!!!

asdf
17. března • 13:03

a proc by me meli zajimat problemy nejakej vobusku? kdyz se jim to nelibi, tak at to zabalej a jdou delat neco uzitecnyho a ne blokovat silnice tema svejma smradlavejma kramama 3-[

xxx
17. března • 17:49

pan bude inteligent :-D

Hugo
18. března • 16:05

Proti tobě je inteligent i chcíplej kůň.

bullit
17. března • 17:32

jasně, silnice budou potom volný nikde žádný kamion a zboží bude skákat do regálů samo. Kamiony vlastně nikdo nepotřebuje...

drgi
17. března • 11:54

uz sme tu mali clanok na zaklade rozhovoru s taxikarom, kamionistom... co bude dalej? :-D

paste
17. března • 14:19

co je dalej? neco jako nalej?:-D

Martin
17. března • 11:03

toto je nejaka novinka? viacmenej vo vsetkych dopravnych spolocnostiach sa pouziva gps monitoring vozidiel a nie je to kvoli dodrziavaniu pracovneho casu. Kazdy profesionalny vodic musi poznat zakony a nariadenia.

Fantomas
17. března • 7:05

Nehod je stále víc, protože i kamionů je stále víc a protože přepravci v honbě za stále vyšší efektivitou a ziskem stále víc tlačí na řidiče. A ti, aby si vydělali, stále zkouší kde co. A já se jen bojím dne, kdy někoho napadne, pod nějakou pseudopozitivní záminkou, nastrkat GPS i do osobáků. A že to jednou přijde, o tom nepochybuju, v represích a omezování svobody jednotlivce jsme velice aktivní a progresivní a takové věci nazýváme "moderní technologie".

eLzyx
17. března • 12:12

naše firma v současné době provozuje online knihu jízd pro cca 35000 vozidel. Minimálně 20000ks jsou osobáky, zbytek jsou nákladní vozy a poměrně dost stavebních strojů (kompresory, rypadla, buldozery atp.)

Skyline
17. března • 10:39

Clovek, ktery pod jinym clankem glorifikuje dobu komunismu se ted rozciluje nad jeho navratem? Zrovna od tebe bych cekal, ze budes skakat radosti. Co se stalo, schizofrenie?

Fantomas
17. března • 18:58

Opět tvrdíte něco, co jsem vůbec nenapsal. Prosím nedomýšlejte se a nepřekrucujte podle potřeby. Díky.

Doporučujeme

Články odjinud