Kaipan představil nový model 16. Stovku zvládá za 6,9 s

Česká automobilka Kaipan představila svůj zcela nový model s číselným označením 16. Novinka je dlouhá 3815 mm, široká 1670 mm a vysoká pouhých 1240 mm. Pohon má na starost motor 1.2 TSI o výkonu 77 kW převzatý ze Škody Fabia. Automobil využívající jako základ rám svařovaný z ocelových trubek váží 825 kg, takže mu relativně malá jednotka bez problémů stačí na velmi zajímavou jízdní dynamiku. Stovku zvládá nový Kaipan v čase 6,9 s.

Kaipan 16 je dalším z automobilů stvořených pouze a jenom pro radost z jízdy. Tahle motokára proto nemá ani střechu, ani dveře nebo čelní okno. Automobilka počínaje představením nového modelu začíná přijímat objednávky. Cena základního modelu činí 499 000 Kč včetně DPH. Dodací lhůta je půl roku. 

Ford Focus 0
Rok výroby: 2004
Stav: 146 554 km
Cena: 40 000 Kč
Volkswagen Golf 1.4
Rok výroby: 2009
Stav: 116 657 km
Cena: 140 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků