K downsizingu se uchyluje už i AMG, 6,3 litrový osmiválec skončí

12 komentářů

John
20. prosince • 23:25

Co nieste redaktorom, ste zacal pit? B-]

John
19. prosince • 21:36

Vyjadrovanie redaktora je nepripustne. Takto si moze prezentovat svoj nazor pri pivku so svojimi stamgastmi.

Radek Ondrášík
19. prosince • 22:14

Vy jste jeden z poslednich, ktery mi bude rikat, co mam a nemam delat. Sve nazory si budu psat kde chci a kdy chci a jak chci a verte tomu, ze neni sila mi to jakkoli zakazat B-]

Radek Ondrášík
19. prosince • 22:14

a pridam male info pro ty pomalejsi. Nejenom ze Beatles se uz rozpadl, ale ja uz nejsem rok a pul redaktorem. Ale i kdybych jim byl, tak bych si tu komentoval co se mi zachce.

Fénix56
21. prosince • 20:12

Komunisti a Radek jsou nesmrtelní :-D

šála
19. prosince • 11:29

To hromové bublání velkého osmiválce dávalo všem AMG, které ho měly, obrovský charakter. Je ho velká škoda...

Antiautomat
19. prosince • 18:11

Je to skoda...
Inak, ta turbo-mania mi zacina liezt poriadne na nervy ---> ak tomu rozumiem spravne, dostanem mensi motor a este si budem odkladat na opravu turba, ktore bude tym povestnym ´kurvitkom´. Poslednu recenziu na BMW 740i /nie na autorevue/ som cital doslova s odporom...

Radek Ondrášík
19. prosince • 20:40

no pokud vezmeme cenu vozu okolo 2-5ti milionu v zavislosti na verzi, pak pripadny repas turba za 20tis. a nove za bratru 40-50tis. neni nic extremniho. navic se bavime o tom, ze potreba opravy turba pokud se s tim jezdi normalne bude tak 200-300tkm...v tomto bych problem nevidel, to je zbytecny strasak. spise by mi vadila zmena. Ja osobne bych si V8 koupil pro jeho charakter a zvuk a styl zatahu. Turbem prijdu o charakter a styl zatahu, zvuk muzou dokazat zachovat. To uz bych radeji bral kompresor, ktery mercedes umi a ktery proste nezkurvi charakter a styl zatahu. jenze to by tabulkove neklesla spotreba jako u turba :(

px30
23. prosince • 10:51

Jezdím střídavě třílitrovou V6 s turbem a atmo 4.5 V8. K tomu se dá říci pouze cimrmanovské: Kam se hrabe Bittner, to se nedá srovnat :-)

Karl
21. prosince • 17:19

No to nemusí být vždy pravda a nemusí to být tak levné , když se turbo rozletí a rozlámané lopatky projdou přes válce tak to asi 100.000,- Kč nespraví , ale u atmo. motoru to nehrozí.

mclown
19. prosince • 11:19

najlepsi seriovy atmo 8 valec :-(

Figy's
19. prosince • 16:45

no moc sériový asi nebude :D

Doporučujeme

Články odjinud