Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Juha Kankkunen stanovil nový rekord. V jízdě traktorem...

Rekordy je možné stanovit opravdu v jakékoliv disciplíně. Z minulosti známe například parkování do místa s co nejmenší rezervou, rekord ale stanovil třeba také Jaguar, který poslal nové XF přes řeku, přičemž auto jelo pouze po lanech. Nedávno se přepisovaly také tabulky v rychlosti, jakou kdy jel traktor. Nový rekord přesahuje 130 km/h.

Zajímavosti | Video | Sportovní auta | Hatchbacky | Honda | Honda Civic

Video: Jak nová Honda Civic Type R zbourala rekord na Nürburgringu

Přesně řečeno bylo rekordních 130,165 km/h stanoveno 19. února, ale až v těchto dnech se objevilo na internetu finální video. Za volantem v současnosti nejrychlejšího traktoru světa neseděl nikdo jiný než čtyřnásobný mistr světa v rallye Juha Kankkunen.

Rekordním traktorem je Valtra T234 s motorem o výkonu 250 koní a točivým momentem 1000 Nm. Pneumatiky pak dodala společnost Nokian. 

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2006
Stav: 108 813 km
Cena: 90 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2009
Stav: 116 772 km
Cena: 180 000 Kč
Honda Accord 2.204
Rok výroby: 2004
Stav: 180 374 km
Cena: 84 000 Kč
Test: Audi A5 Coupé je moderní a vyspělé GT. Pár výhrad ale máme...

Audi A5 Coupé

Vyzkoušeli jsme nejnovější kupé od Audi. Nová A5 jde opět proti Mercedesu třídy C a BMW řady 4. Jakého zákazníka může zaujmout?

18.  5.  2017 | Milan Lažanský | 45 příspěvků
Návrat Fiatu do nižší střední třídy. Čím při testu zaujalo vrcholné Tipo?

Fiat Tipo 1.6 MultiJet (6M)

Fiat Tipo ve variantě hatchback jsme otestovali s motorem 1.6 MultiJet a šestistupňovým manuálem. Čím překvapil a kde jsou jeho slabá místa?

13.  5.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Citroënu Grand C4 Picasso: Pro rodinu stále lepší volba než SUV

Citroën Grand C4 Picasso

Proti módním SUV jde Citroën s modernizovaným Grand C4 Picasso. Vyzkoušeli jsme jej s netradiční benzinovou motorizací 1,6 THP a automatickou převodovkou.

4.  5.  2017 | Milan Lažanský | 73 příspěvků