Jsou za německým odmítnutím nových limitů CO2 peníze od BMW?

10 komentářů

M!
16. října • 10:04

Hlavně teda nevím proč se furt operuje CO2, když už je jasné že to co produkuje člověk pravděpodobně žádný vliv na klima nemá, a země se spíše ochlazuje než otepluje.
Zaměřit by se měli ne na co2, který je přirozenou součástí ovzduší, ale na jiné škodliviny z výfuků.:-/

Gouda
16. října • 10:49

Kdybys místo domněnek sledoval dění ve skutečné klimatologii, věděl bys, že podle poslední zprávy IPCC je změna klimatu v období od 50. let do teď antropogenní s 95% pravděpodobností. Pokud jde o CO2, jeho dnešní úroveň skutečně není ve známé geologické historii zas tak zvláštní, ale rychlost růstu je úplně šílená, s výjimkou kataklyzmatických událostí bezprecedentní.
To, že osobní automobilová doprava dělá celkem malou část exhalací CO2, je ale pochopitelně pravda. První na ráně by měly být elektrárny, pak letecká a lodní doprava. Přičemž elektrárny na ráně nejsou vůbec, lodě skoro vůbec a letadla trochu jsou, ale obměňují se velice pomalu.

Zelí
16. října • 16:34

Na celkové bilanci produkce CO2 na zeměkouli se podílí člověk průmyslem pouze ze 3%. 97% má na svědomí příroda. Pokud máš v hlavě mozek, tak by ti mohlo dojít, že i kdyby se nakrásně podařilo díky šíleným investicím omezit průmyslovou produkci CO2 na 50%, tj. stlačit zemskou produkci CO2 na 98,5%, tak to na něco jako oteplování nebo ochlazování nebude mít žádný měřitelný vliv.
Samozřejmě, že pokud je tvoje výplata ze 100% závislá na grantech a subvencích na boj s co2 je pochopitelné, že je ve tvém bytostném zájmu, abys tvrdil opak. Já to dokonce i chápu a plně s tebou soucítím.
Pokud jsi někdy seděl u kamen, tak sis možná všimnul, že je ti teplo podle toho jak topíš. Na zeměkouli je to stejné. Teplota je závislá, jak topí vodík na slunci. Bohužel intenzitu zátopu na slunci panel IPCC neovlivní, tak čaruje s co2. Indický soudruh Páčaurí - šéf toho tzv. panelu je společníkem v desítkách firem, čerpajících dotace na boj s klimatem. Je to tedy osoba jednoznačně podjatá a nedůvěryhodná. Totéž se dá říct o tzv. vědcích produkujících zprávy požadované panelem IPCC, všichni jsou na tom zainteresování, dostávají peníze přes granty z IPCC a jezdí po zeměkouli na srazy dotčených pořádaný taky IPCC. Pěkná partička.

x12345678
16. října • 10:58

A živočišná výroba..... emise střevních plynů

Martin
16. října • 10:57

Pokud se budeš soustředit na to, co hledáš, najdeš to. I když to tam vůbec není...

x12345678
16. října • 10:09

To je politika, ta je vždy iracionální. CO2 je snadný cíl. bez ohledu na to, že auta nejsou jeho hlavním zdrojem na Zemi

Petr
16. října • 9:47

JE TO SPEKULACE, nejsou blbci, když budou chtít uplácet, tak to určitě dokáží přes nastrčené mecenáše a nedopustili by takovéto primitivní odhalení, což ale vůbec neznamená, že neuplácejí, ale myslím, že ne zrovna takto hloupě, čim rychleji budou mít auta povinné přídavné elektromotory tím lépě (nižší spotřeba, vyšší výkon v modelech kde není potřeba používat převodovka ani změna ceny http://www.autorevue.cz/honda-accord-plug-in-hybr... ... )

Ernie
16. října • 9:54

Merkelova je bezcharakterny clovek. Pred volbami slubovala, ze bude za zrusenie limitu 95g a zrazu jej staci odlozenie o 4 roky (aj to len pre luxusne automobily) 3-[

Zelí
17. října • 5:53

Vždyť to je tam napsáno. Dostali nasypáno od bavorů a ti přece nasedli na dotační elektrotunel. Těm to takhle vyhovuje. Ještě angela prosadí poviný počet elektroaut v každém EU státu, jak to udělala se zelenou energií a je vymalováno. Prachy se do německa opět posypou. Čerpadlo peněz z evropy do germánie se může roztočit.

x12345678
16. října • 10:07

Už jsi někdy slyšel o diplomacii a taktice vyjednávání? Ne vždy jde cíle dosáhnout najednou, mnohdy musíš jít metodou postupných kroků. Podívej se na letité křeče při uvolňování trhu s pronájmem bytů v ČR, politické bláboly, které to provázely, žvásty na téma kolik lidí bude pod mostem, prostě to nešlo najednou. A když to konečně dospělo do konce, ukázalo se, že nájmy klesly, bytů je dost a být to hned, mohlo být méně lidí na hranici chudoby a bez domova. Totéž je téma spoluúčasti na zdravotnictví, tam křeč bude ještě delší než u bytů.A emise u aut, to je celé blamáž. OK, posuneme emise na 95g/km z výfuků aut ale to je pouze přesun stejných emisí do komínů elektráren. A ty katalyzátory nemají.

Doporučujeme

Články odjinud