Jsou SUV vážně pomalejší? Porovnání jejich dynamiky s příbuznými kombi

22 komentářů

Roman
27. dubna • 16:14

Článek srovnatelný s reportáží na Nově: dali jsme vodu na mráz a hádejte co se po dvou hodinách stalo ...SUV si nikdo jistě nekupuje kvůli zrychlení ... pokud dané kombíky někdo srovná se sedany nebo coupé, tak bude výsledek obdobný.

Absolon Novak
25. dubna • 11:44

za mne SUV - minimálně 3litr a 300 koní, méně bych nechtěl. V létě do 1.4 tsi naložím rodinu, zavazadla, zapnu klimu a nad 120 km/h se do kopce nevyhrabu.B-]B-]

Drake
24. dubna • 12:28

Komentovaná galerie :-D:-D:-D

Honza
24. dubna • 12:11

no to je úroveň :-(!!!!!!!
proč tam není tabulka? Proč nejsou aspoň ty 2 porovnávaný modely na 1 stránce? Ach jo, asi si přdestanu kupovat po 15 letech i AutoTip, ten jde do háje obdobným způsobem...

Timor
24. dubna • 10:49

Ked uz opisujete hodnoty z katalogov tak to aspon odpiste spravne.
Kadjar nema najslabsiu benzinovu "šestnáctistovku" TCE130 ,ale je to motor o obsahu 1197cm3. A neviem ako porovnavate najslabsie motory ci podla kW alebo podla Nm.
Podla kW je najslabsie 1,5dCi.

Driver
24. dubna • 9:35

Někdy je dobré si tohle uvědomit. Pokud někdo řeší Fabii II nebo Yeti, 1.6TDI 77kW a 2.0 81kW TDI tak může mít velmi podobné parametry u všech hodnot. Ale ve většině případů v galerii je jasné, že s SUV to je marný boj. Není to ani do terénu, ani rychlé, ani komfortní, jen to je univerzální ale jako všechny univerzální řešení, je to provedení použitelné jen do určité hranice. Pokud to vyhovuje, pak OK. Ale není to vždy nejlepší volba. Jednou Vám v Qý dojde, že je lepší lézt 2sekundy do A6 jako do tanku, a potom hodiny jezdit jako s formulí, než lézt pohodlně 2sekundy a pak jezdit hodiny jako s tankem :-P

čert
24. dubna • 13:23

To je sice pravda, ale jen do doby, dokud slouží tělo. Svého 87 letého tatíka bych do té audiny nesložil ani za 2 hodiny, takže to musíme krosit v takovém decentním SUV. Holt, až se tě stáří zeptá, tak budeš muset taky přehodnotit priority :-)

FEwef
24. dubna • 16:16

V tomto veku uz budu s sebou vozit autem i urnu. Vzhledem k demografickemu vyvoji ocekavam, ze tou dobou budou auta mit i pridavne spalovani. :-D

Kankunen
24. dubna • 9:09

Katalogrevue testuje, vezmeme si deset katalogů, vybereme nějaký společný údaj a uděláme porovnání. To je hnus.

Adam Vágner
24. dubna • 8:20

Ty krááááso. Tak jakkoliv jsem jakž takž chápal "komentovanou galerii"... Rozdělit článek po půlvětách přilepených k jedné a téže fotce, to je bomba. To je nový level, to nedělá ani Blesk pro ženy.
P. S. Nevím proč jsem si myslel, že článek je o tom, že někdo vzal dvě auta s papírově podobnými parametry a jal se je projet někam na letiště. Jestli je to vážně jen o srovnání vylhaných parametrů z tabulek od výrobců (nemám vůli proklepávat se ke dvacáté páté větě, abych se dozvěděl, o čem to vlastně je), tak... no, radši bez komentáře.

Antiautomat
24. dubna • 8:53

...tak ono tie vysledky su v podstate OK. Predsa len to SUV bude mat horsiu aerodynamiku, ale na druhej strane casto vacsie kolesa znamenaju lepsi zaber, takze sa lepsie odrazi z miesta. Cim sa v podstate vysvetluje vsetko. Inak, aj rovnake auta v roznej vybave sa mozu, co do maximalky, zasadne lisit. Prikladom je stara O1. Ak si vezmete standardne prevedenie a prevedenie s paketom pre zle cesty (o.i.vyssia svetla vyska, vana pod motorom), zistite, ze ta druha bude na maximalke o 5-10kmh pomalsia. Odskusane.

Antiautomat
24. dubna • 13:01

...minuskar mi teda aj vysvetli preco na zavodoch F1 nejazdia monoposty typu SUV.

JirkaX
24. dubna • 20:26

Monopost typu SUV? Co je to za blbost?

Antiautomat
25. dubna • 8:15

ano je, ale pre minuskarov tam vyssie zjavne nie :)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
JirkaX
25. dubna • 12:13

Aha. To jsem nějak nespojil. Mínuskáři zde jsou opravdu hodně zvláštní sorta. A i jinde, např. na Auto.cz. Tam když napíšu, že mám šedé auto, tak klidně dostanu mínus.

Martin Kozak
24. dubna • 13:02

Jezdí tam kombíky.

Miki
24. dubna • 9:21

Vsetko pekne ale cesty niesu len rovne....prva seria zakrut a SUV ukaze chrbat kdejhaka sunka s polovicnym vykonom....a agilite v meste nehovoriac...

JirkaX
24. dubna • 20:20

To jsou zase bláboly. Předpokládám, že v SUV ani neseděl.

stealth01
24. dubna • 18:05

Agilita ve městě. No, to je téma. Q7 má průměr otáčení 12,8m a VW Golf 10,9m.
Q7 s řízením všech kol má průměr otáčení 10,8 a VW Golf ... pořád ... 10,9m.Půdorys normálního Combi a velkého SUV předpokládám bude stále stejný, převisy karoserie taky.

dpcstb
24. dubna • 13:03

su aj vykonne suv :) x5m mala na nurburgingu lepsi cas ako o generaciu starsia m3 :-D

k22
24. dubna • 10:22

Tak zkus ukázat chrbát Suzuki Vitaře S :-D s tou tvoji šunkou
B-]

Neurotic
24. dubna • 13:02

Vzhledem k jejich obvyklé rychlosti na silnicích mi na to bude stačit Favorit, v Trábikovi se kvůli tomu mačkat nebuduB-]

Doporučujeme

Články odjinud