John Haugland bude v muzeu Škody přednášet (nejen) o ikonické 130 RS

Mladoboleslavská Škoda bude od října pokračovat v přednáškách o zajímavých momentech z historie značky. Na jedné z nich vystoupí i norský závodník John Haugland, který v 70. a 80. letech působil jako tovární jezdec okřídleného šípu – část z toho za volantem ikonického soutěžního speciálu Škoda 130 RS. 

Zajímavosti | Škoda

Škoda 130 RS: Sportovní legenda

„Haugland bude mluvit nejen o soutěžním sportu, ale i o tom, jak se mu jako Norovi žilo v socialistickém Českloslovensku,“ řekl nám Vítězslav Kodym, který v automobilce odpovídá za komunikaci sponzoringu a aktivit sdružených pod hlavičkou Škoda Classic. 

Cyklus přednášek ale zahájí už prvního října vyhlášený konstruktér Petr Hrdlička, otec Škody Favorit. Kdo četl jeho knihu V soukolí okřídleného šípu, tuší, že o pozoruhodné historky z vývoje zcela nového vozu moderní koncepce v podmínkách centrálně plánovaného hospodářství nebude nouze. 

Retro | Video | Technika | Škoda

Podívejte se, jak sbalit slečnu na Škodu Favorit podle dobové reklamy

Celý program přednášek najdete v přiložené tiskové zprávě. 

Zobrazit tiskovou zprávu

 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Škoda Octavia 2
Rok výroby: 2005
Stav: 158 540 km
Cena: 95 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků