Jeremy Clarkson si na Amazonu vydělá 355 milionů korun ročně

Nedá se říci, že by si Jeremy Clarkson odchodem na Amazon pohoršil. Jeho roční gáže má údajně činit 9,6 milionu liber, což podle aktuálního kurzu dělá roční výplatu 355 milionů korun. Teoreticky tak bude Clarkson vydělávat skoro milion korun denně.

Dobrá, na létání pozlaceným Concordem denně do kanceláře to asi nebude, ale odhadujeme, že chudobou a hladem Jeremy trpět nebude. Jen tak mimochodem se stane historicky nejlépe placenou televizní hvězdou ve Velké Británii, píše The Telegraph.

Zajímavosti | Video | Názory

Jeremy Clarkson: Připomeňte si jeho devět slavných urážek

Kolegové James May, Richard Hammond a producent Andy Wilman si mají vydělat ročně „jenom“ asi 264 milionů korun (každý, ne dohromady). Celkem tak hlavním protagonistům vyplatí Amazon ročně 1,147 miliardy korun. Za to mu mají připravit během tří let celkem 36 epizod.

Pokud jde o BBC, tam Jeremy Clarkson vydělával mrzkých 36 milionů korun ročně. Na Amazonu si tak polepší téměř desetinásobně. Hammond a May dostávali proti Clarksonovi od BBC poloviční výplatu, takže si na Amazonu přilepší skoro patnáctinásobně.

Zajímavosti | Názory

Tohle je 13 nejhorších aut, tvrdí slavný Top Gear. Souhlasíte?

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků