Jeff Zwart předvedl další své Porsche 356 a takto si s ním zasmykoval na sněhu

Že se Porsche 356 z počátku padesátých let hodí jen jako exponát do muzea? Jeff Zwart opět dokazuje, že se s ním dá stále i pěkně svézt…

Jeff Zwart toho během svého života stihnul již mnoho, mimo jiné úspěšně dovedl na vrchol Pikes Peak již celou řadu různých automobilů, z nichž většina nesla na svých kapotách emblém automobilky Porsche. V březnu jsme vám dokázali, že Zwart umí v řádně svižném tempu povodit i své kupé Porsche 356 s číslem podvozku 50, jež patří mezi nejcennější dochované historické vozy značky Porsche z první série vyráběné po roce 1948 ještě v rakouském Gmündu…

Retro | Video | Sportovní auta | Kupé | Fascinace | Porsche

Porsche 356 v rukou Jeffa Zwarta: jak se řídí originál?

Nyní Jeff Zwart vyvezl další ze svých vozů Porsche, přičemž tentokrát šlo o kupé 356 z roku 1953. Vzniklo působivé, trochu nostalgicky laděné video, na němž se střídají Jeffovy smyky na zasněžené silnici s prostřihy z jeho jízd na Pikes Peaku. Na videu se můžete těšit na sebevědomou jízdu plnou smyků vozu obutého pneumatikami s hroty, jež jsou mimochodem v Coloradu, kde Jeff Zwart žije, legální. 


 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků