Jeep Wrangler 2012: hlavně nový motor

3 komentáře

Palous
19. února • 20:54

u motoru se zapomnělo hlavne na co jezdí. Spaluje bio 85 a hlavne nizkooktanovy benzin za 24,- Kč...:-)

Clayton
23. srpna • 23:21

Na vývoji nového Wranglera se evidentně podílely dvě skupiny lidí. První z nich se snažila zlepšit jízdní vlastnosti a je dobře, že drží Wranglera jako auto vhodné do terénu. Nový motor a pětistupňová převodovka s krátkou jedničkou posouvá terénní možnosti Wranglera zase o kus dál.
Druhá skupina jsou idioti, kteří nikdy neviděli, jak auto vypadá po průjezdu těžším terénem. Střecha a lemy nárazníků v barvě pro verzi Rubicon jsou vrcholem idiocie... Pro pozéry, kteří si kupují Wranglera do města se už přeci vyrábí verze Sahara.

Dr.Ti.
25. srpna • 19:51

1. nový motor 2,8 CRD s navýšeným výkonem na 147KW je jistě plusem pro zákazníky Eu, ikdyž je ke škodě,že není vůz osazen 3,0 CRD od MB,který se objevuje v novém Grand Cherokee, s tímto motorem by byla jízda ještě veselejší
2. nový motor 3,6 V6 Pentastar je velkou nadějí, uvaděné parametry jsou velmi dobré, s tímto motorem by se dalo vyhnout rizikům dieselových motorů a přitom to ekonomicky ustát co do výdajů za PHM
3. nová V st Aut je nepochybně přínosem i s nastavením I.st, otázkou je vyladění pro ekonomičtější provoz na silnici ve vyšších rychlostech
4.Interiér od verzí 07-10 šel hodně kupředu,každému se nemusí líbit tento směr od praktičnosti ke komfortu,nicméně design a materiály šly nahoru
5. Dle mého rozdělení na verzi Rubicon a Sahara a Sport pomalu ztrácejí svou logiku, pro skalní nadšence používající vůz v terénu a toužící si jej upravit k obrazu svému nechť se vyrábí laciný základ vozu a k němu spousty kitů k individualizaci. Pro ostatní zájemce,kupující si Wranglera pro jeho jedinečný design,nikoliv pro řádění v terénu či následný Off make-up, ať se vyrábí "civilní" verze zaměřená na estetiku designu, interiéru, komfort a 4x4 výbava by byla pouze základní.

Doporučujeme

Články odjinud