u motoru se zapomnělo hlavne na co jezdí. Spaluje bio 85 a hlavne nizkooktanovy benzin za 24,- Kč...:-)
Na vývoji nového Wranglera se evidentně podílely dvě skupiny lidí. První z nich se snažila zlepšit jízdní vlastnosti a je dobře, že drží Wranglera jako auto vhodné do terénu. Nový motor a pětistupňová převodovka s krátkou jedničkou posouvá terénní možnosti Wranglera zase o kus dál.Druhá skupina jsou idioti, kteří nikdy neviděli, jak auto vypadá po průjezdu těžším terénem. Střecha a lemy nárazníků v barvě pro verzi Rubicon jsou vrcholem idiocie... Pro pozéry, kteří si kupují Wranglera do města se už přeci vyrábí verze Sahara.
1. nový motor 2,8 CRD s navýšeným výkonem na 147KW je jistě plusem pro zákazníky Eu, ikdyž je ke škodě,že není vůz osazen 3,0 CRD od MB,který se objevuje v novém Grand Cherokee, s tímto motorem by byla jízda ještě veselejší2. nový motor 3,6 V6 Pentastar je velkou nadějí, uvaděné parametry jsou velmi dobré, s tímto motorem by se dalo vyhnout rizikům dieselových motorů a přitom to ekonomicky ustát co do výdajů za PHM3. nová V st Aut je nepochybně přínosem i s nastavením I.st, otázkou je vyladění pro ekonomičtější provoz na silnici ve vyšších rychlostech4.Interiér od verzí 07-10 šel hodně kupředu,každému se nemusí líbit tento směr od praktičnosti ke komfortu,nicméně design a materiály šly nahoru5. Dle mého rozdělení na verzi Rubicon a Sahara a Sport pomalu ztrácejí svou logiku, pro skalní nadšence používající vůz v terénu a toužící si jej upravit k obrazu svému nechť se vyrábí laciný základ vozu a k němu spousty kitů k individualizaci. Pro ostatní zájemce,kupující si Wranglera pro jeho jedinečný design,nikoliv pro řádění v terénu či následný Off make-up, ať se vyrábí "civilní" verze zaměřená na estetiku designu, interiéru, komfort a 4x4 výbava by byla pouze základní.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.