Jeep Wrangler 2011: jemný facelift legendy

8 komentářů

Jeepney
21. srpna • 9:58

Jak kvalitni tyhle Wranglery jsou?

Ruda
21. srpna • 21:37

Obecně s nimi nebývají potíže. Mají celkem jednoduchou konstrukci a robustní provedení - takže se tam nemá skoro co pokazit. Některé série (roky výroby) občas provázeli problémy - např. nevhodné převodovky u 2.5 L modelů roku 2000, které byly při velké zátěži náchylné k selhání. Ale obecně pohoda.
Dá se to servisovat i "po domácku", zvládne to průměrně technicky nadaný jedinec ;-)
Náhradní díly jsou levnější než na Škodovku a jsou k dostání skoro na každém rohu.
Osobně už u Wrangleru zůstanu, dokud se budou vyrábět.

Jeepney
22. srpna • 10:22

No ja prave slysel, ze to je dost pouchovy. Ale kdyz rikate...

Clayton
22. srpna • 18:45

No, Land Cruiser to samozřejmě není. Ve statistikách spolehlivosti v USA se vyšplhal někam k průměru, což i vzhledem k tomu, že se s ním jezdí dost v terénu (a logicky tedy bude mít víc závad) je docela slušné. Dnešní Jeep Wrangler (JK) je už opravdu po všech stránkách o dost lepší, než tomu bylo dříve. Stejně bych ale nikdy nevolil diesel, tam už si podle mě člověk opravdu koleduje o průšvih.
Já ale nejsem ten správný fanatik značky, já jsem si jenom koupil krátkého Rubicona během svého pobytu v USA, protože se tady na něj podstatně lépe shání doplňky a upravit tu Jeepa do těžkého terénu vyjde o dost levněji než kdybych chtěl stejně modifikovat Tacomu nebo FJ40 (u obou Toyot bych musel přední nezávislé zavěšení měnit za tuhou nápravu). Zatím jsem ale naprosto spokojený, nicméně je pravda, že originálních dílů od Jeepa mi zbyla na autě tak polovina, takže Jeep už s tím nemá zase tak moc společného :-)

Jeepney
23. srpna • 11:14

Proc u dizlu prusvih?
A jak je na tom Landcruiser v USA?

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Ruda
23. srpna • 16:57

Tak napr. vysoka spotreba (kolem 11 az 12 litru/100 Km....benzinovy Wrangler jezdi na Natural 91 a ma spotrebu 10 - 11 litru), rachot jako v traktoru, vyfukove potrubi je niz nez ochrane platy podvozku...navic blizko prevodovky....
Drazsi provoz, a udrzba..... atd. atd.

Clayton
21. srpna • 21:33

Pokud to chceš posuzovat z hlediska životnosti v těžkém terénu, je JK poměrně dost spolehlivé a schopné. auto. Celkově je kvalita o hodně lepší v porovnání s předchozím modelem (TJ).
Samozřejmě, pokud s tím opravdu chceš jezdit pravidelně v těžkém terénu, je pár úprav nezbytných. Jeep Wrangler byla vždycky v podstatě spíš stavebnice, vadí mi, že to Jeep nedodává bez náprav, podvozku, kol, kardanů, redukční převodovky, nárazníků, dveří, střechy a možná i motoru (v podstatě jen takový základ pro další stavbu). Pokud chceš pořádné auto do těžkého terénu, tak to stejně musíš všechno vyměnit za speciální komponenty.
Mimochodem, mrzí mě, že u Jeepa řeší úpravy interiéru a nestarají se třeba o přídavný chladič převodovky a další, možná méně viditelné, ale důležitější věci...

asdf
21. srpna • 10:30

jsou to pracovní bytelný stroje, možná nejbytelnější auto americkej produkce. něco jako německej MB G B-]

Doporučujeme

Články odjinud