Jeep v Evropě míří vysoko, pomoci má hlavni nový Compass

19 komentářů

wolff
30. března • 10:20

je prostá...Pokud dnes si i třeba u nás zákazník může vybrat ze 3 modelů, přičemž dobře se prodávají snad jen tři (Yeti, Tiguan, a nějaká Kia....), tak prostě přibude adekvátní, ale tradiční alternativa... Tak nějak prostě furt mám pocit, že ne všichni mají potřebu kupovat rejži a nebo koncern... Neříkám něco špatného a neodsuzuju ty lidi co si to koupí, nicméně, já třeba dnes nemám adekvátní alternativu, kdybych chtěl koupit nové střední SUV. Kdybych takové auto nutně chtěl, musel bych jít do rejže, neboť Yetinu a nebo Tiguan bych nechtěl ani omylem... Předpokládám, že nějaký tržní potenciál tady je a jde jen o to, jaký bude ten plánovaný produkt a za kolik. O tom, že to auto bude lepší než stávající konkurence nepochybuji..., pokud bude aspoň z 10% tak dobrý marketing jako má koncern, pak v tom problém nevidím. Nejen v italských alpách dnes ten potenciál je. Ono se dobře prodávalo i Sedici (a to je přiznejme si znouze ctnost). Takže nejde o nárůst prodejů či výroby v absolutních číslech ale o změnu prodaných a vyrobených kusů aut jednotlivých výrobců... ;-)Jeep bude mít alternativu v podobě AR a všichni tak nějak víme, kdo se bojí nejvíc... ;-) Předpokládám, že ty prodejní čísla v Evropě se nevztahují pouze na JEEP, ale jsou uváděný na ten model vč. AR...

kari.laz
30. března • 16:39

Opravdu se ti zdá, že je výběr zůžený jen na Korejce, YETI a Tiguana?Škoda YETI
Kia SPORTAGE
Volkswagen TIGUAN
Hyundai ix35
Dacia DUSTER
Honda CR-V
Nissan QASHQAI
Ford KUGA
Mitsubishi ASX
Subaru FORESTER
BMW X1
Toyota RAV4
Volvo XC60
Audi Q5
Hyundai SANTA FE
Mazda CX-7
Mitsubishi OUTLANDER
Kia SORENTO
Renault KOLEOS 21
Mercedes-Benz GLK
Nissan X-TRAIL
Peugeot 4007
BMW X3
Lada NIVA
Chevrolet CAPTIVA

wolff
30. března • 19:08

No psal sem u nás.
Ale i v Evropě to bude podobné, jen sem tam bdue trochu jiný model, dle zvyklostí...

kari.laz
30. března • 20:37

Tohle je zkopírovaný seznam prodejů SUV v ČR za listopad 2010 podle pořadí. Tak nevím, co myslíš tím u nás.

Skyline
30. března • 14:05

Spousta lidi ma radsi spagety na taliri nez v garazi. Navic tohle neni ani spagetak, ale hamburger riznuty spagetami, takze tezko rict, jestli se nadchne dostatecny pocet zakazniku. Dlouhodobe se nejlepe prodava myslim CR-V, ta "nejaka Kia" je nejspis Sportage a vypada paradne, hledat podobne auto, byla by hodne vysoko. Compassem jsem nejel, ale najel jsem par tisic v Patriotu a to auto je proste neco, co se na zminena auta diva jako trabant na bavorak, snad s vyjimkou Yetiho a Nivy. Nicmene me bavi, jak se rozlila omacka na spagety i na americka auta a najednou je z tebe jejich fanaticky zastance :-D

wolff
30. března • 16:19

A můžeš mi ty "fanatický zástupce" prozradit, kde se zastávám současného Patritou, případně Compassu? ty auta jsou otřesná, facelift jim pomohl, ale rozhodně to není na evropské poměry terno... (no snad fakt lepší jen jak ten Yeti, na tom se shodnem). A facelift v podobě JGC to nezachrání, byť trochu pomohl...Bavíme se snad o novém modelu... a ten má ambice být špičkou. Nebo máš něco osobně proti JGC...? Ten považuješ za špatný, nekonkurenceschopný atd...? Pokud tam bude cítit italský vliv, nemám důvod očekávat špatná auta.. To je pravda... Na rozdíl od tebe však očekávám, že to špatné bude napraveno a to dobré bude dále rozvinuto... bavit se o odporných interiérech a dalších nectnostech (když vím jak dopadl např. Freemont) mi přijde mimo mísu. A auto o kterém je tady řeč, bude zbrusu nový model, jehož vývoj probíhá od základu...

Marty
30. března • 11:37

Mluví se o Jeepu, takže ty čísla by měla paltit pro Jeep.Nicméně zatím fiatu udělal kulový, propagace zančky pořád veškerá žádná, sem zvědav jak to bude od května, kdy přijde nový inovovaný compass a dieslový grandčíro, jestli i ptom chtěj dělat tu propagaci a přechod od dealerů MB k dealerům fiat tímto tempem, tak ta čísla v roce 2014 je bohapustá utopie.Zatím totiž neudělali nic. A to je za rok docela chabý.

homer
30. března • 12:10

Italskejm estétům jde o design a proto za chrysler/jeep stydí a začnou je propagovat až budou
přitesaný podle jejich představ. A termíny "prodejní čísla" , "spolehlivost" nebo "odolnost" italština vůbec nezná.B-]

wolff
30. března • 12:39

Tak je fakt, že Compass je v té podobě jak je teď tady za peníze, co by za něj chtěli třeba ve srovnání s rejží neprodejný. Na GJ si myslím, že nějaká reklama je, prodeje se teprve rozjíždějí... Chce to trpělivost...

Marty
31. března • 10:04

Já teda žádnou reklamu ještě neviděl je pár testů v periodikách a ty už dělali za Mercedesu. Tudy cesta k větší prodejnosti nevede.

Kubis
30. března • 14:00

Já si myslím, že Sergio není hlupák a má dobře našlápnuto na úspěch pokud to nepokazí.vypadá to že Compass bude mít tyto znaky:- navržený s propracovanou podvozkovou, motorářskou konstrukcí Alfy,
- designem výborných škol z Itálie, ti vzhled umí za 1
- vyráběný kvalitně po desetitisících v USA pro globální trhy
- díky globálnímu autu může jit cena hodně nízko Pokud to něcím nepokazí, tak věřím že v kategorii SUV to bude trhák a spousta lidí v ČR si může vozit zadky v Compassu místo Tuguanu.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
31. března • 10:06

Kubis: no jestli vývoj povede Alfa romeo, která má s výrobou suv a ofroadů zkušenosti jako Hindustan s výrobou luxusních limuzín, tak to doapdne pouze takto: totální katastrofa.
Občas je dobrý s necpat do nečeho co neumím, a co umí někdo jinej mu nechat dělat.Fiat by se měl zaměřit na diesly pro jeep a na interiér a tím by to mělo končit.

Toper
30. března • 16:28

Marchionemu nejde (a osobně myslím, že nikdy ani nešlo) o prodeje Chrysleru. Ten potřebuje Chrysler vytunelovat a maximálně ho využít ve prospěch Fiatu. Nic za něho nezaplatil - může z něj jen težit a taky to dělá.Není tu zájem, dostat modely Chrysleru k evropským zákazníkům, zájem bude dostat modely Alfy, Fiatu a Lancie postavené z dílů Chrysleru k evropským i americkým zákazníkům.

Kubis
31. března • 12:32

Jak se Sergio vyjadřoval před pár lety tak mu jde o jedno, aby konzorcium FIAT - Chrysler - Alfa - Lancia, byli jední z koncernů, kteří i za dvacet let budou hlavní hráči na automobilovém trhu. Ještě před koupi Chrysleru tvrdi,l že za pár let tady bude pět významných globálních výrobců aut.Podívejte se všude kolem co se děje PSA (Toyota, Peugeot, Citroen), Nissan - Renault, VW group (Audi, VW, Seat, Škoda. Porsche), Hyundai - KIA, Ford a jeho nový globální Focus pro celý svět. Všichni se spojují a vyráběji pokud možno globální modely aby obstáli na trhu s nižšími maržemi.

Toper
31. března • 13:02

Tím ovšem nerozporuješ, co jsem napsal. Osobně ale nemyslím, že by Marchione chtěl z Chrysleru udělat rovnocennou značku pro Fiat, ale spíš si ji zkouší podmanit a vyždímat. Minimálně snaha dostat Chrysler do Evropy, je taková vlažná.

WinDiesel
30. března • 21:17

Do puntiku pravda. Jen s jednou poznamkou - Chrysler, Jeep a Dodge ma stale pod smlouvou pro vznetove motory Mercedes, tam bude moznost se proti F/AR/L vyprofilovat. Takze to Italove musi potlacovat jak se da, protoze posledni generace motoru Mercedes je vychytana. Tedy konkretne OM651 2,2 120 kW. Zatim jezdi v Dodge Caliber.

Zelí
30. března • 8:59

Pokud by se naplnily vize všech manažerů automobilek, tak by se výroby aut zvýšila na dvojnásobek. Pakliže už dnes je evidentní nadvýroba, je otázkou, kde to manažeři chtějí prodat. Na to by měl sergio odpovědět. Vyrobit to není problém.
V itálii je moře, takže možná, že to sergio bude hrnout do moře - tam se toho vejde hodně.

Toper
30. března • 16:22

Je to jednoduché, všichni počítají, že prodají více na úkor ostatních.Směšné v tomto případě ale je, že u italů to platí přesně naopak. Tedy, že všichni rostou právě na úkor jich samých. Nejvíc jim dříve ubírali korejci a dále je budou dusit jak po stránce kvality, tak i po stránce ceny.

simson
30. března • 8:02

Jeepu bych lepší budoucnost přál, ale nevím jestli je Fiat zrovna tím subjektem, který mu ji dokáže zajistit. S Alfou Romeo a Lancií se to Fiatu dlouhodobě nedaří tak proč by se to mělo dařit s Jeepem. Na druhou stranu nikdo lepší o Jeep zájem neprojevil, takže za úspěch se dá po bankrotu koncernu Chrysler označit i to, že se stále vyrábí...

Doporučujeme

Články odjinud