http://www.youtube.com/watch...
Co na to wolff?
Wolffa přešla řeč. Že touareg vlastnostmi podvozku ostatní převálcuje není žádné překvapení, X5/6 a Q7 by na tom byly stejně nebo ještě lépe. Že XC90 bude o jen fous horší je příjemné překvapení, katastrofální chování jeepu se dalo čekat, ale že to bude až taková hrůza, to mě překvapilo. A klika, že tam nepustili Sorento, to by byl taky hardcore.
Tak především Chrysler si 9 st.převodovku od ZF vyrábí sám a problémy s ní nikdo /BMW atd./mít nemůže,protože jí nikdo jiný neprodává.
evoque
ááááha, najednou máme jeden model... a při tom sme o tom mluvili jako o běžné věci... A to ani nevíme, jak nám to v tom LR funguje...Ach jo..Ty máš fakt Bariku mindrák jako...
wolffe, měl by ses jít léčit, protože to už je fakt vážnýýý.....já sem tady chlapče, tejde nebyl a měl sem lepší věci na práci než psát komenty pod články :o))
Dnes jsi se krapátko předávkoval.
Tak tak dejte manualni prevodovku. Ta se kalibruje podle ridice okamzite.
Do takoveho auta manual uz proste nepatri ....
ale patří, spousta lidí má raději manuál jak automat. Už jen proto, že manuál se jen tak nevysype... nemluvě o náročnější údržbě některých automatů, které spíše jezdí bez údržby jak s ní...Takže pokud mají problémy s automatickou převodovkou, proč tam jednoduše nedají mechanickou. Podle mě by to neměl být zas tak velký problém. Nebo ano?
A navic.... Kolik se proda vetsich a velkych SUV s manualem, pokud je bubec v nabidce?
pokud si někdo kupuje novej auťák jenom než skončí leasing/odpisy tak převodovku neřeší ale ojetina s AT je ruská ruleta
Byl.... kort pro JeepA velka vetsina z tech co opovrhujou AT tak cini proto, ze se jim nechce priplacet. Jinak kdyby byla stejna cena, tak se pomery urcite zmeni.
od určitýho nájezdu je vysypanej manuál pořád rarita ale vysypanej automat pravidlo
Názorný příklad, jak poslat "tradici" k ledu. Bože..., všichni Italové by měli stavět na tom, co opravdu umějí..., tedy na designu..., a vše ostatní, týkající se řízení automobilky, přenechat kompetentnějším!!! Sami přeci stvořili pravidlo, že umělec je umělec a manažer je manažer...!!! I když tady je velká pochybnost i na stránce designu, tak mne to nutí k myšlence, že si tu ti "majitelé" vzali na svoji hlavu asi příliš velké americké sousto... Jak je obdivuji, tak se jim zároveň divím...,hmm :-(
Nezapomněl náhodou autor v posledním odstavci na Jeep Grand Cherokee? Bez ohledu na osud Cherokeeho Jeep silniční SUV má, navíc Grand se prodával 2x tolik co Liberty.
Já bych řekl, že to je nepodstatné. Současné spojení s Fiatem a soudruhem Marchionne je vraždené pro kohokoli, natož pro slabý Chrysler. Už to, že se jim ještě pořád nepodařilo nastavit řídící jednotku motoru, aby fungovala s osvědčenou HP8/HP9 převodovkou od ZF, s čímž BMW, Audi, VW ani RangeRover neměli absolutně žádný problém, je dostatečně výmluvné. Když Fiat před lety prodal jednu ze dvou výnosných divizí, Fiat Ferrovia, Alstomu, ekonomové si ťukali prstem na čelo, protože ETR Pendolino a tramvaje ho mohly udržet nad vodou, což samo Ferrari nemusí zvládnout. Teď už se ani neobtěžují, vyťukali by si do čela díru.. A mimochodem, výrobu převodovky ZF "nesvěřili"- Oni ZF uprosili, aby jim převodovku prodával. A není to navždy.
V jednom odstavci, 25 věcných chyb. Gratuluji k rekordu... :-D
Sem s nimi.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.