Jeep SRT8 Grand Cherokee se dočká faceliftu (spy photos)

Špionážní fotografové prožívají rušné období. Kvůli třem fotografiím Jeepu Grand Cherokee SRT8 byly nuceni urazit dvě stovky mil - a to se jim testovací jezdci a lidi z automobilky snažili všemožně jejich pořízení překazit. Ale teď k vozu samotnému.

Kamufláž na přídi pochopitelně ukrývá připravované změny. Těch se dočká jak přední nárazník, tak samotná maska a také světlomety. Zajímavější změny se ale ukrývají na zádi. Výfuk již nebude umístěn uprostřed, ale jeho koncovky si najdou místo po stranách. To značí, že vůz by měl již v sérii disponovat tažným zařízením.

Ačkoli některé ze změn chystaných pro Grand Cherokee modelového roku 2009 již byly zveřejněny, o těch zachycených na fotografiích se nikde nepíše. Proto je také těžké určit, zda se takhle modernizovaná stálice Jeepu objeví na trhu již tento rok na podzim, nebo až v polovině roku příštího.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Jeep SRT8 Grand Cherokee při testech

Chrysler Grand Voyager 2.776
Rok výroby: 2007
Stav: 108 338 km
Cena: 119 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 2.148
Rok výroby: 2004
Stav: 115 028 km
Cena: 53 000 Kč
Chrysler PT Cruiser 1.996
Rok výroby: 2001
Stav: 161 337 km
Cena: 45 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků