Jeep připravuje pro rok 2013 minivozík, ve spolupráci s Fiatem

Značka Jeep se v posledních desetiletích etablovala zejména svými SUV a terénními vozy s pohonem všech kol, nicméně doba spěje dál. Každému, kdo sleduje prolínání modelových palet koncernů Chrysler a Fiat, však musí být jasné, že značka Jeep nebude stranou těchto zásadních událostí stát dlouho. Mike Manley, šéf Jeepu, nyní v rozhovoru pro magazín Autocar prohlásil: „Na trhu je určitě místo pro malé SUV Jeep pro segment B. A pracujeme na projektu, jenž kolem roku 2013 toto místo obsadí.“

Dalších konkrétních informací máme k dispozici poskrovnu, ale podle všeho by mělo jít o kompaktní pětidveřový vůz na podlahové plošině Fiatu Punto Evo s karoserií ve stylu stávajícího Wragnleru. A tomuto konceptu má odpovídat také spektrum pohonných jednotek. Jejich základem v evropském provedení budou vznětové MultiJety s objemy 1,3 a 1,6 l, k mání bude také zážehový MultiAir 1,4 l. Standardem bude pohon předních kol, ale „čtyřkolka“ ohledem na pověst Jeepu bude k dispozici také.
 

Jeep Cherokee 2.777
Rok výroby: 2009
Stav: 176 314 km
Cena: 265 000 Kč
Jeep Commander 2.987
Rok výroby: 2006
Stav: 173 566 km
Cena: 268 000 Kč
Jeep Cherokee 2.779
Rok výroby: 2005
Stav: 216 265 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 20 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků