Jeep představil své terénní kempingové přívěsy, dojedou až na konec světa

Automobilka Jeep připravila ve spolupráci s dodavatelem Chrysleru, firmou Mopar, dvoučlennou řadu kempinkových přívěsů, s nimiž se díky terénním schopnostem vozů Jeep dostanete prakticky kamkoli.

Jejich design odráží inspiraci modelem Wrangler Rubicon a najdeme na nich sedmnáctipalcová litá kola s pneumatikami BF Goodrich Mud Terrain, nárazníky s typickou prohlubní pro potenciální instalaci rezervního kola, koncová světla a potřebně odolné krytování. Přívěsy spočívají na lehkém rámu z hliníkových trubek, podvozku pérovaném torzními tyčemi a světlou výškou 305 mm.

Pokud vám tato konfigurace nepříjde dostatečně divoká, lze si připlatit za sérii Extreme Trail Edition. Ta se vyznačuje tužším rámem, většími koly a světlostí 381 mm. Pod plátěným přístřeškem v obou případech najdeme rozkládatelný prostor s výškou 1 829 mm, dvoumístnou postel, pohovku, centrálně umístěný stolek a zásuvku s měničem na 110 voltů.

Oba přívěsy pro volnomyšlenkáře bude možno v USA objednávat od letošního srpna, základní Trail Edition má stát 9 995 dolarů, zatímco „drsnější“ Extreme Trail Edition vás přijde o 2 000 dolarů dráž.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Pozoruhodná dílka z nabídky amerického Jeepu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků