Jeep představil své terénní kempingové přívěsy, dojedou až na konec světa

Automobilka Jeep připravila ve spolupráci s dodavatelem Chrysleru, firmou Mopar, dvoučlennou řadu kempinkových přívěsů, s nimiž se díky terénním schopnostem vozů Jeep dostanete prakticky kamkoli.

Jejich design odráží inspiraci modelem Wrangler Rubicon a najdeme na nich sedmnáctipalcová litá kola s pneumatikami BF Goodrich Mud Terrain, nárazníky s typickou prohlubní pro potenciální instalaci rezervního kola, koncová světla a potřebně odolné krytování. Přívěsy spočívají na lehkém rámu z hliníkových trubek, podvozku pérovaném torzními tyčemi a světlou výškou 305 mm.

Pokud vám tato konfigurace nepříjde dostatečně divoká, lze si připlatit za sérii Extreme Trail Edition. Ta se vyznačuje tužším rámem, většími koly a světlostí 381 mm. Pod plátěným přístřeškem v obou případech najdeme rozkládatelný prostor s výškou 1 829 mm, dvoumístnou postel, pohovku, centrálně umístěný stolek a zásuvku s měničem na 110 voltů.

Oba přívěsy pro volnomyšlenkáře bude možno v USA objednávat od letošního srpna, základní Trail Edition má stát 9 995 dolarů, zatímco „drsnější“ Extreme Trail Edition vás přijde o 2 000 dolarů dráž.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek
Pozoruhodná dílka z nabídky amerického Jeepu
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Jeep Cherokee 2.777
Rok výroby: 2009
Stav: 176 314 km
Cena: 280 000 Kč
Jeep Grand Cherokee 2.987
Rok výroby: 2014
Stav: 71 231 km
Cena: 850 000 Kč
Jeep Cherokee 2.776
Rok výroby: 2004
Stav: 111 096 km
Cena: 125 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků