Jeep musí opravit devítistupňový automat. Zákazníci si stěžují

23 komentářů

Vana666
3. února • 11:58

Divné že na to nepřišli při testech před zahájením výroby

wolff
3. února • 12:27

Ale prosím tě přišly. Mám takový blbý pocit, že tento článek měl vyjít před rokem. Kvůli té převodovce byl posunut plná rozjezd prodeje Cherokeeho s tím, že se upgradoval soft v té převodovce. Před tím už ta převodovka byla v Grandu a teď je v podstatě ve všech modelech. Možná se ještě projevil nějaký problém, ke kterému se vztahuje tady ten článek, ale není to napsané úplně přesně.

Barrichello
3. února • 13:33

Wolffe, už to nehul, si úplně a totálně mimo.V Grandu byl 9.st automat ZF. HAHAHA. Tam je 8st. víš, no.Ovšem zákazníci si stěžují na problémy s 9st. automatem!!! A to od začátku prodeje cherokee a stěžovali si i novináři v testech.Ale zákazníci píšou o problému protoypů jo, když problém byl vyřešen před půl rokem.Prosím tě, bud té lásky a občas si to po sobě přečti, dnes si vyplodil totální blud.Faktem je, že Fiat není schopen ty převodovky naladit , aby fungovaly dobře s motory, stejně špatně funguj fiatácké dehtáky s s 6.st automaty v Journey.
Narozdíl od Landroveru (Range rover). Kdo umí umí, kdo neumí....... :o)

Jan Havránek
3. února • 17:05

Kdo umí, ten má manuál a kdo neumí, ten se vzteká s automatem :-D

Miko
3. února • 17:07

a kto ma automat tak sa vacsinou vyhne drahym problemom s manualnom prevodovkou, dvojhmotovym zotrvacnim, poddimenzovanou spojkou atd. :-). Kazda strana ma dve mince :-)

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Marty
3. února • 19:36

Stačí mít automat od někoho, kdo to umí sladit s motorem. Pak to funguje super. Měl sem 8 auta s automatem a nikdy nebyl problém

Dave
15. února • 10:03

Tak tak. Mám starého dobrého benzínového Cherokeeho se čtyřstupňovým automatem AW4 a jsem s fungováním plně spokojený. Rychlostní stupně mám pod kontrolou, chování převodovky ovládám plynovým pedálem a užívám si jízdu. Připadá mi zvláštní kvedlat fofrpákou a šlapat na tři pedály tam, kde se to dá takto zjednodušit.

Antiautomat
3. února • 18:29

... a ten kto vie radit a rozmysla hlavou a nema obe ruky lave /pripadne nie je to vypatlany teoretik dement s ekonomickou, este horsie marketing, ale ma trochu technického filipa/, tak ma auto s klasickym atmo benzinakom a manualom a horeuvedene problemy su mu uplne cudzie. Navyse sa jazdou bavi no a posadka ma moznost pozorovat tu skvelu pracu...co tam vrazi, to tam ma, plne pod kontrolou, ide mu to, bavi sa, plynom to triafa presne na otacky a laduje to tam ako gulometom...pripadne cas od casu odtiahne suseda s jeho super hyper modernym full auto plug play eko nezmyslom raz za cas na opravu /a pomaly a opatrne, pablby automat sa taha na h.vno/. Najnovsim eko-teror vymysom a casovanou bombou v zakazickj penazenke su tzv.dozivotne naplne. Pani, to bude srotu na vrakacoch po 2oo.ooo - nuz ale co, za /velmi jemne povedane/ nevedomost sa plati....

Marty
3. února • 19:37

doživotní nápln neexistuje, i doživotní náplně převodovky sou cca na 160 000 km

Jan Havránek
4. února • 6:05

Ano, oleje se mění se spojkou, u automatů je předepsán interval výměny a při repasu je taky vždycky nová náplň.

cert
3. února • 17:14

Vymena spojky, dvojhmotneho zotrvacniku stoji v podstate par drobnyh oproti oprave/repasu automatickej prevodovky.

eLzyx
3. února • 19:50

to nemusí být pravda. Jsou automaty, které za 40t Kč zrepasuješ a jsou manuální převodovky kde výměna "spotřebáku" 40t Kč přesáhne.

cert
4. února • 11:44

Treba porovnavat porovnatelne. Teda nie automat s najlacnejsou udrzbou a manual s najdrahsimi dielmi a servisom.A samozrejme ked si idem dat servisovat manual. prevodovku nahradne diely kupim z prvovyroby a nie tie (casto) predrazene s logom vyrobcu auta (ide totiz o tie iste diely ako z prvovyroby).

Jan Havránek
4. února • 6:03

Zrovna pro mojí Lancii dvouhmota v autorizáku 8,5 tis. spojková sada 5 tis. a práce cca 2tis. Automata jsem měl asi měsíc.... citroen C5 a znova bych to nechtěl, repas nutný po 200tis. km a cena 25tis.

Marty
3. února • 23:35

repas amerického 4 či 6ti stupnového automatu se dá za 25 - 30 tis kč. Stejně stojí dvouhmota + spojka

Fantomas
4. února • 10:06

Malinko odbočím a zeptám se proč jsi u čtyřky nenapsal taky nějakou hezkou koncovku, jako u šestky?

Barrichello
4. února • 10:15

Tvoje starosti bych chtěl mít :o))

Fantomas
4. února • 11:26

Vždyť se taky můžeš na něco zeptat.

Jan Havránek
3. února • 17:14

Aha.... a od kdy je repas automatu levnější, než spojková sada a dvouhmota? :-D

Arnošt
3. února • 12:57

V článku čtu zákazníci,to jako Jeep testuje auta na zákaznících? Jsou už jak VW.

dave_007
3. února • 14:08

Je tomu presne tak! :-)Raymond z Tallahasse na Floride si jiz delsi dobu stezoval, ze ta prevodovka radi natolik zle, az se boji, ze ho z toho Jeepne.

Arnošt
3. února • 11:44

"nehezké kovové rány" tak to asi neskončí u přehrání software,dříve či později to skončí u výměny celé převodovky.

cert
3. února • 12:21

Ak sa to prejavi po zaruke je vyrobca za vodou.

Doporučujeme

Články odjinud