To co tu ostatní píšete je samozřejmě každého názor.Muj názor na Jeep Grand Cherokee nic nezmění, máme ho v rodině a tvrdou americkou verzi 4.7 V8 power tech.Od doby co ho máme v rodině tak jen slintám, podle mě patří mezi americké klasiky, je pravda že s tím designem ted trochu ujeli,ale zase je to něco nového.Né každý si takový vuz muže dovolit.Je to krása
Máme doma Granda 3.0 CRD z roku 2005. Souhlasím, je to skvělé auto. S manželkou se pereme, kdo bude dnes řídit.
Dizajn u mňa absolútne neobstál- malé okná, zadok ako kórejec, vytratili sa efektné zaokrúhlené svetlá...
Nevím jestli v době, kdy i auta nižší střední třídy jsou opravdu hezká, tento nevýrazný design mohou takové automobilky jako Jeep vůbec dovolit. Rozmytí svébytného a výrazného designu v tomto koncernu je už pozorovatelné na posledním Voyageru, který to doslova zabilo.
Přesto se prodává krom Journey, Wrangleru a Challengeru nejlíp ze všech modelů koncenru Chrysler. (Dodge Caravan). Pozorohodný neúspěch vozu, který dostal od NHTSA a dalších nejlepší ohodnocení za bezpečnost....Myslím že jsou jiný modely, které trpí špatným designem než TaC/Caravan/Grand Voyager...např. Sebring
eep Grand Cherokee proslul jako klasický off-road, stojící na žebřinovém rámu.:-D:-D:-D:-D:-D
teď jsem si všiml, že je autorem článku ten známý "odborník" a machr na bezpečnou rychlou jízdu Janda, to ledacos vysvětluje...:-D
Inak Grand Chrokee nikdy nepoužíval rebrinový rám.Aj napriek tomu mal vynikajúce vlastnosti v teréne.No táto novinka neviem, neviem.
myslim ze predchozi XJ taky moje WJ to dava v beznesmrtelnickem terene kdekomu. Samozrejme to neni cistokrevny off takze si myslim ze to prilezitostne da nejakou slozitejsi vec neznamena ze je na to vhodny.
Jenom pro úplnost - místo žebřiňákovýho rámu používá patentovanou konstrukci UNIFRAME.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.