Jeep Grand Cherokee Sports Concept: naftová stylovka

9 komentářů

josephko
21. února • 17:59

Jeep Cherokee nikdy nebol moja šálka kávy. Ale práve dnes som prvýkrát videl aktuálnu generáciu stáť pred naším domom. Najskôr som nevedel, čo je to za auto - aj keď siluetu z fotiek samozrejme poznám. V skutočnosti je to obrovské auto a vyzerá fakt dobre - hlavne predná maska je parádna, ale aj celý pontón karosérie, veľké kolesá - jednoducho super. Q7-ka je proti nemu len taká opozeraná krehká chudinka.

baboon
21. února • 10:31

Škoda, že to není benzinová stylovka ...:-/

adam
21. února • 9:58

nedalo by se zjistit, zda je možné u nás legálně používat remote start? a kdy budou davat 8 stupnovy automat k nafte?mate tam quadra drive?jeep grand cherokee sports concept je úžasný přesně tento styl se mi líbí

Barrichello
22. února • 10:25

Remtoe start? a proč bys ho nemohl používat? Dělá to každej kdo ho má.

standa.t
21. února • 15:52

a na co jako - osm kvaltů? Kvůli tomu, že Lojza od vedle je má taky? Bohatě stačí pětikvalt

marek
21. února • 18:32

Pet kvaltu zel v tomto pripade nestaci, nejlepe je treba osobne vyzkouset. Celkove zprevodovani je nakratko, coz sice umoznuje svizny rozjezd i pruzne zrychleni, lec nejvyssi rychlost je dosazena pri vyssich nez jmenovitych otackach, coz zvysuje hladinu hluku a take spotrebu. Kdyz jedu napr.160km/hod, otacky jsou neumerne vysoke, spotreba splha nad 17l/100km, pro srovnani soucasna verze Touaregu (osmikvalt) vykazuje pri stejne rychlosti 12.8l/100km. V prumeru (mesto/okresky/dalnice) vykazuje dlouhodoba jizda s Jeepem (sest mesicu) 11,7L/100km, pricemz zmineny Touareg jede zae 8,3l/100km. Osm kvaltu je tudiz zadouci jak kvuli nizsi hladine hluku, tak i spotrebe. Pro evropsky trh je tento krok vyrobce nezbytny, aby byl konkurenceschopny.

M!
22. února • 10:50

Naprostý souhlas. Přesně kvůli tomu jsme si to nekoupil. Byl jsem to testovat a ve 160 motor točí něco přes 3tis otáček a v autě je zbytečný hluk. Jinak to není špatné auto, až tam dají 8st automat a adaptabilní tempomat bude umět sám zastavit i rozjet, tak to bude slušná konkurence německé premii.

Marty
22. února • 11:18

To se obávám asi nedočkáš....

Barrichello
22. února • 10:24

17 litrů, super. Za to nejezdím s 5,7 V8 HEMI taktéž s 5ti stupnovým automatem Mercedes:-))kdepak bude chyba.....asi mezi pedály a sedačkou....
Nebo ve výběru motoru, který se musí zbytečně totič, zatímco ten benzín ne. Navíc 3,6 V6 je z fabriky FlexFuel, tudíž drandí i na levnější E85. Komu to nestačí, jde to ještě předělat na plyn a můžeš jezdit na 3 druhy paliva...Naco sazínka od VM Motori, profláklýho tristní nespolehlivostí u 2,5 TD a problémovými vstřiky u 2,5 CRD a 2,8 CRD. Kterej notabene nedělal nikdy motor V6 CRD. Ten motor je hlučný, píšou to ve všech testech. Spotřebva právě nijak úžasná.8kvaltů bude, výhledově....známé slovo u fiatu, termín bude ještě 3x posunut:-D:-))

Doporučujeme

Články odjinud