Jeep Grand Cherokee s osmistupňovou převodovkou

11 komentářů

pepa
8. prosince • 1:22

Předokolka to přece již není Jeep Cherokee. Jinak ten osmikvalt bude mít určitě příznivý vliv na spotřebu a dálnicích.

R1S0
6. října • 21:35

uz som sa pocas citania clanku vytesoval,ako auto vysperkovali a ze sa im drasticky zdvihnu predaje,a oni to neponuknu pre 4x4???!!! :-O

standa.t
6. října • 10:29

V GCH bohatě díky výkonu a stálýmu převodu stačí 4.kvalt, možná 5.kvalt
Tyhle mnohostupňový automaty jsou vhodný akorát k motorům, co nemaj dostatečnej výkon

jirka
11. října • 21:52

Netvrdím že GCH nemá dostatek výkonu!
Jinak F1 mají taky dostatek výkonu a rozhodně nevystačí se 4kvaltem,proč to tam ty blbci konstruktérský teda dávají??:-(

hm
6. října • 13:09

JJ je to tak.

www.Goldmax.cz
6. října • 19:03

jako treba Osmistupnovy automat u X3 spojeny se zakladnim 2.0xd 135kW? To auto ma v zakladu vice sily nez 90% ceskych vozu, myslis ze to bude spatna volba a ze to bude stale jen radit a radit? Rad bych slysel nejaky komplexni nazor, to auto se mi moc libi prave v teto motorizaci a co sem cetl, tak je to nejlepsi automat na trhu.....

Antiautomat
7. října • 14:42

Ten motor je vyborny, mam za sebou cca 800km s 520d a mozem potvrdit ze je to asi jediny diesel, ktory by som chcel. Je to proste taky univerzal, lenze na rozdiel od mnohych motorov, ktore vyznavaju filozofiu ''z kazdeho rozku trosku'', tento ponuka ''z kazdeho rozku velmi vela''. Je lahky, usporny, jednoduchy, na 4valec velmi kultivovany no a ked sa mu prilozi pod kotol, dokaze ist ako namydleny blesk. Osobne som tam videl 240 tacho.
A tych 8 kvaltov mu naozaj netreba, s manualom som to zvladol co sa tyka spotreby trufam si povedat ze za menej :-)Inak, mozno male odporucenie, vyskusat si to prave aj s tym manualom kym sa rozhodnes.
Stale plati (a bude este dlho platit), ze najlepsi automat na svete je lava noha a prava ruka, teda ako u koho :-) Je to vec volby, jedno je iste - s tym motorom chybu urcite nespravis, s tym automatom...no, to ukaze az cas, je to ako kupovat macku vo vreci, hlavne prve vyrobne roky. Osobne im velmi neverim a bezhlave pridavanie dalsich a dalsich koleciek do prevodovky nepovazujem za riesenie. Podobne dopadla moja skusenost s 250CDI. Malo to este 5-kvalt a moj zaver je jednoznacny: ma to RYCHLEJSIE ale nie CASTEJSIE radit :-)

pavel
6. října • 9:07

panebože takový píč..iny, to už pak jen imrvére řadí a řadí a řadí

jirka
6. října • 10:30

Tak u automatu je to o využití potenciálu motoru,tedy čím víc kvaltů tím lépe.Takže jak píšeš-ať to klidně řadí a řadí a řadí....:-D

Fantomas
8. října • 0:02

A nezačne být po nějakém čase to neustálé přeřazování automatu za jízdy tak trochu otravné?

Vana666
6. října • 12:01

Aby tomu pak vůbec zbyl čas na jízdu

Doporučujeme

Články odjinud